Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Biljetterna till KISS på deras sista spelning i Dalhalla trissades upp rätt bra. Kommer inte ihåg vad dom dyraste gick på men det var betydligt mer än 8000. Sviniga biljettkrängare som köpte upp alla biljetter och sålde svindyrt.Men, hjälp, finns det folk som betalar 8000 kr för en konsertbiljett ?? Eller, tja, det finns kanske inte så många eftersom biljetterna nu säljs billigare...
Den har jag åxå fått skitäcklig ju. Jag har lite lätt fobi för såntStör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det
Idrottsrörelsens fula baksida. Sådär får de inte göra. Hoppas att nån sätter strålkastare på sånt när det inträffar!Det lokala idrottslaget där mitt barn tränade och tävlade i många år slutar aldrig förvåna mig. Barnet fick de sista åren inte tävla, pga tränaren tyckte att bara de bästa skulle få vara med. Vilket ledde till att barnet slutade. Jag har tidigare förvånats av att föreningen hoppfullt kontaktat mig vid några tillfällen då de behövt funktionärer. Nej tack.
Nu behöver de tränare, och verkar vara halvt i panik, då det knappt finns några äldre ungdomar i föreningen som kan jobba som tränare eller assisterande tränare. Ja ni, varför är det så kan man ju undra? Kanske för att ni gjort er av med de här personerna? Och tror ni på riktigt att de här ungdomarna som ni för några år sedan avpolleterat, nu glada ska komma tillbaka för att hjälpa till?
Åh, är det någon tröst så gjorde jag precis samma förra sommaren… 1 av 3 klarade sig dock, för den plasten var lite mer värmetåligAtt jag förstörde mina nya saftflaskor pga dum i huvudet. Skulle sterilisera i ugnen och korkarna smälte.
Sånt är förbjudet i USA. Scalping tickets åker man dit hårt för. Du får bara sälja dom för face value. Betsar du $50 så får du bara sälja dom för $50.Biljetterna till KISS på deras sista spelning i Dalhalla trissades upp rätt bra. Kommer inte ihåg vad dom dyraste gick på men det var betydligt mer än 8000. Sviniga biljettkrängare som köpte upp alla biljetter och sålde svindyrt.
Relaterar massor.Livet.
Revben tar sjukt lång tid och det är sjukt jobbigt.Stör mig på att revbenssidan fortfarande knäpper och att typ varenda muskel på hela den sidan (fram som bak) är allmänt tjock, hopdragen och stum.
Ryggsnubben är skitbra, men det finns ju gränser för vad som går att göra tills revben läkt ihop och är stabila i sig själva
Jag vet, men ändåRevben tar sjukt lång tid och det är sjukt jobbigt.