Också ett väldigt bra svarJag är lite mera osmidig så här blir svaret :skit du i det så lever du längre.
Men det kan bli lite dålig stämning på tex en arbetsplats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också ett väldigt bra svarJag är lite mera osmidig så här blir svaret :skit du i det så lever du längre.
Jag var tvungen att googla priser igår, då jag aldrig varit på en konsert. Då fick jag fram att de skulle kosta runt 2500 st, så 1700 var ju helt okej!Nu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet inte konstigt att de är bra!
Jag har visserligen varit på konserter, men det var "hundra" år sedan så jag antar att jag skulle få en smärre chock av dagens priser ! Men 8000 kr är - i mina ögon - vansinnigt hur som helst.Jag var tvungen att googla priser igår, då jag aldrig varit på en konsert. Då fick jag fram att de skulle kosta runt 2500 st, så 1700 var ju helt okej!
Jag brukar ha som första åtgärd vid fel antal maskor att räkna om. Så enkelt sätt att lösa saken om man får bättre antal vid andra räkningen.Att jag tydligen inte kan räkna.
Håller på att sticka. Har 4 strumpstickor med maskor på. Vid det här laget i stickningen borde jag ha 11 maskor på varje sticka. Räknar och jag har 11 + 11 + 11 + 10.
Fult ord
Börjar leta efter tappad maska. När jag inte hittar någon så börjar jag titta på mönstret som kräver jämnt antal maskor. Kan inte se några problem där heller. Har lite panik. Och lite 'orka!!!!!'.
Räknar maskorna igen och då har jag 11 + 11 + 11 + 11.
Hur kunde jag räkna fel på 11 maskor??!?!??!
Jag är glad att min musiksmak är ytterst billig, och består av gratis inträde till lokala haket där bandet bestående av min elektrier, en fritidsledare och sonens kompis pappa spelar evergreensNu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet inte konstigt att de är bra!
Har vi inte alla något område där man kan bränna ohemula mängder pengar (jämfört med andra) utan större reflektion?Jag är glad att min musiksmak är ytterst billig, och består av gratis inträde till lokala haket där bandet bestående av min elektrier, en fritidsledare och sonens kompis pappa spelar evergreens
Men däremot sätter jag sedan pengar på annat som folk tycker att är helt huvudlöst. Ska du ha ännu en orkidé/ körsbärsträd/ vinranka? Som kostade vað?
Visst har vi detHar vi inte alla något område där man kan bränna ohemula mängder pengar (jämfört med andra) utan större reflektion?
Vilken bra födelsedagspresent !Tydligen inte
Visst? Sa typ vad det kostade och att dottern fyller 13 några veckor före konserten så drt är hennes födelsedagspresent. Fick till svar att det är present för flera år framåt ju. Va? Hur mycket jag spenderar på mitt barn rör ju inte dig?
Exakt!Visst har vi det
Det störiga är när nyfiket folk lägger sig i ens utgifter och inköp
Ja, URK den reklamen är hemsk ! Jag får också upp den alldeles för ofta!Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det
Då har nog jag också gått på samma uni. Jag brukar säga att så länge jag handlar för mina egna pengar ska alla andra bara skita i vad jag lägger dem på!Åh, har vi studerat på samma bitch-universitet
Tänkte först också den tanken, men provade googla namnet, så det ser ut som någon typ av webshop för gymgrejer. Undrar om de har de där bilderna bara för att väcka uppmärksamhet. Oavsett så känns det som en sida jag inte skulle vilja handla från.Är väl binikemask, tänkt att sväljas så att den, när den flyttat in växer på sig och frodas så att dess "hyresvärd" går ner i vikt.
Desperata människor finns ju alltid för samvetslösa att utnyttja i syfte att tjäna pengar.
Undrar om de har de där bilderna bara för att väcka uppmärksamhet.
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Här ocksåJa, URK den reklamen är hemsk ! Jag får också upp den alldeles för ofta!