Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter 😎 jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet 😎 inte konstigt att de är bra!
Jag var tvungen att googla priser igår, då jag aldrig varit på en konsert. 🙈 Då fick jag fram att de skulle kosta runt 2500 st, så 1700 var ju helt okej!
 
Har inget att göra på jobbet... Samtidigt stör jag mig lite på att jag stör mig på det egtersom det ju betyder att det inte är så mycket sjuka människor eller skadade på akuten. Iaf inga som de tycker att vi på labb borde analysera några prover på. Men det är ju så seeeegt!
 
Att jag tydligen inte kan räkna.

Håller på att sticka. Har 4 strumpstickor med maskor på. Vid det här laget i stickningen borde jag ha 11 maskor på varje sticka. Räknar och jag har 11 + 11 + 11 + 10.

Fult ord

Börjar leta efter tappad maska. När jag inte hittar någon så börjar jag titta på mönstret som kräver jämnt antal maskor. Kan inte se några problem där heller. Har lite panik. Och lite 'orka!!!!!'.

Räknar maskorna igen och då har jag 11 + 11 + 11 + 11.

Hur kunde jag räkna fel på 11 maskor??!?!??!
 
Att jag tydligen inte kan räkna.

Håller på att sticka. Har 4 strumpstickor med maskor på. Vid det här laget i stickningen borde jag ha 11 maskor på varje sticka. Räknar och jag har 11 + 11 + 11 + 10.

Fult ord

Börjar leta efter tappad maska. När jag inte hittar någon så börjar jag titta på mönstret som kräver jämnt antal maskor. Kan inte se några problem där heller. Har lite panik. Och lite 'orka!!!!!'.

Räknar maskorna igen och då har jag 11 + 11 + 11 + 11.

Hur kunde jag räkna fel på 11 maskor??!?!??!
Jag brukar ha som första åtgärd vid fel antal maskor att räkna om. Så enkelt sätt att lösa saken om man får bättre antal vid andra räkningen. :D
Efter tre-fyra misslyckade räkningar så ger jag mig och börjar leta andra fel. Vet inte om det säger något om vad som är bra strategier eller bara om min räkneförmåga...
 
Nu kan folk få störa sig hur mycket de vill på mina dyra Taylor biljetter 😎 jag tyckte ju att vi fick sjukt bra platser för 1700 st, nu visar det sig att det var de platserna som såldes som vip (ink merch) för 8000 vid första släppet 😎 inte konstigt att de är bra!
Jag är glad att min musiksmak är ytterst billig, och består av gratis inträde till lokala haket där bandet bestående av min elektrier, en fritidsledare och sonens kompis pappa spelar evergreens 😁

Men däremot sätter jag sedan pengar på annat som folk tycker att är helt huvudlöst. Ska du ha ännu en orkidé/ körsbärsträd/ vinranka? Som kostade vað? 😳
 
Jag är glad att min musiksmak är ytterst billig, och består av gratis inträde till lokala haket där bandet bestående av min elektrier, en fritidsledare och sonens kompis pappa spelar evergreens 😁

Men däremot sätter jag sedan pengar på annat som folk tycker att är helt huvudlöst. Ska du ha ännu en orkidé/ körsbärsträd/ vinranka? Som kostade vað? 😳
Har vi inte alla något område där man kan bränna ohemula mängder pengar (jämfört med andra) utan större reflektion? :angel:
 
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Screenshot_20230730_120247_Samsung Internet.jpg

Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden :wtf: jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det :nailbiting:
 
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden :wtf: jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det :nailbiting:
Ja, URK den reklamen är hemsk :wtf: :meh: ! Jag får också upp den alldeles för ofta!
 
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden :wtf: jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det :nailbiting:

Är väl binikemask, tänkt att sväljas så att den, när den flyttat in växer på sig och frodas så att dess "hyresvärd" går ner i vikt.

Desperata människor finns ju alltid för samvetslösa att utnyttja i syfte att tjäna pengar.
 
Är väl binikemask, tänkt att sväljas så att den, när den flyttat in växer på sig och frodas så att dess "hyresvärd" går ner i vikt.

Desperata människor finns ju alltid för samvetslösa att utnyttja i syfte att tjäna pengar.
Tänkte först också den tanken, men provade googla namnet, så det ser ut som någon typ av webshop för gymgrejer. Undrar om de har de där bilderna bara för att väcka uppmärksamhet. Oavsett så känns det som en sida jag inte skulle vilja handla från.
 
Stör mig på denna reklam som jag får upp här på buke nu
Visa bifogad fil 124706
Texten betyder typ "fetmans dödare". Redan det stör mig, att det antagligen är reklam för någon "mirakelkur". Sedan det på bilden :wtf: jag vill inte ens tänka på vad man ska göra med det :nailbiting:

Ja, URK den reklamen är hemsk :wtf: :meh: ! Jag får också upp den alldeles för ofta!
Här också :wtf:
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
23 451
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 085
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 617
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp