Snö Det ska dessutom komma mer. Förvisso kommer det smälta bort lika fort men jag känner helt seriöst för att kräkas på skiten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm nja, köpte den i maj förra året så den är inte gammal. Har haft den igång kanske en gång/månad i snitt. Kan hända att den skulle bli snabbare om jag startade den oftare så det inte finns 10-20 uppdateringar varje gång.Dags att uppgradera till ny dator? Min dator startar om snabbare än mobilen
Förmodligen ja.Hm nja, köpte den i maj förra året så den är inte gammal. Har haft den igång kanske en gång/månad i snitt. Kan hända att den skulle bli snabbare om jag startade den oftare så det inte finns 10-20 uppdateringar varje gång.
Jag blödde som en gris på minipiller. Hade mens konstant.Mens I 15 dagar!
Började med minipiller för att förhoppningsvis slippa skiten, inte ha det konstant istället!
Får göra det. Jag tror ju dock att det mest beror på pillren. När jag började ta dem fick jag först ingen mens på nästan en månad, sedan kom det och nu blir jag inte av med det istället.När jag blödde så länge (slutade med att jag blödde i över 6 veckor totalt) så hade jag en utomkvedsgraviditet. Kontakta din närmsta BMM eller gyn mottagning.
Jag är en sådan där dålig person som INTE har vatten. MEN jag har i alla fall skaffat mig ett par 20-liters-dunkar. Det är ett stort kliv i rätt riktning....Ett inlägg i en lokalgrupp som klagar på att de stängt av vattnet och frågar om någon annan har vatten hemma som de kan få. Kan ha länkat till MSB's broschyr Om krisen eller kriget kommer. Inväntar shit-storm
Och nej - jag har inte allt där. Men har vatten så att jag klarar en basic avstängning ett par timmar i alla fall.
Alltså jag bryr mig egentligen inte om att personen inte hade vatten hemma, utan mer att man klagar på Facebook redan efter några timmar. Jag fick sms'et om avstäning vid 12. När jag var hemma vid 15 hade vi vatten. Man borde klara sig utan vatten i tre timmar innan man klagar över, som en annan gjorde, att hen inte kunde diska ^^Jag är en sådan där dålig person som INTE har vatten. MEN jag har i alla fall skaffat mig ett par 20-liters-dunkar. Det är ett stort kliv i rätt riktning....
Retligt!!En grej jag velat ha länge kom ut på annons, men en annan person hann före.
Jag blödde också konstant med minipiller. P-stav och p-spruta funkar dock för mig. Inte en droppe blod.Får göra det. Jag tror ju dock att det mest beror på pillren. När jag började ta dem fick jag först ingen mens på nästan en månad, sedan kom det och nu blir jag inte av med det istället.
@nightcrawler Verkar som att det är så för mig också. Har haft p stav och hade mens konstant i 4 månader innan jag tröttnade och tog ut den.
Kanske skulle kolla upp p sprutaJag blödde också konstant med minipiller. P-stav och p-spruta funkar dock för mig. Inte en droppe blod.
Varit vaken sen 03. Vill slå på teven, men bästis sover i sovrummet och jag vill inte väcka henne
Jag hade garanterat gjort det.Vaknar folk av TV:n?
Jag hade garanterat gjort det.
Jag med. Vet inte riktigt vad jag INTE skulle vakna av, om jag inte hade öronproppar då.Jag hade garanterat gjort det.