Jag var på en spelning i torsdag, och jag känner mig fortfarande oerhört obekväm när jag tänker på mannen som stod bredvid mig. Han var där i sällskap med en kvinna som verkade vara hans partner, och typ var femte sekund vände han sig åt mitt håll och glodde mig rakt i ansiktet
Jag tog ett halvt steg bakåt för att se om han försökte glo på någon bredvid mig och jag stod i vägen, men då vred han huvudet ännu mer. Jag slängde oerhört argsinta blickar på honom, tittade honom rakt in i ögonen och såg att han hoppade till flera gånger. Han avstod från att glo som mest en halv minut sen började han igen, omväxlande i mitt ansikte och på mina bröst, han var ett halvt huvud kortare än mig. Jag ville inte förstöra min upplevelse av ett band som jag väntat på i flera år, men hade tänkt att säga honom ett sanningens ord när de spelat klart. Då sprang han nästan iväg och släpade med sig kvinnan han var där med.
Jag är asförbannad över gränslösheten, och att vissa män(niskor) tar sig rätten att objektifiera medmänniskor. Dessutom var det kränkande mot kvinnan han var där med