Men det är ju inte gott..!Ibland är det lika bra att bara ge efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju inte gott..!Ibland är det lika bra att bara ge efter.
Exakt det hade jag idag. Hämtade ut mina tre paket jag dragit ut på. Kom hem, tog av skorna och PING det sista finns att hämta nu.Några gånger har det hänt att jag fått sms när jag var på Coop men orkade inte ta upp telefonen och kolla, så handlade klart och gick hem.
Kollar meddelandena hemma och så var det en avisering om att jag hade brev/paket att hämta på Coop.
Efter det kollar jag alltid telefonen om det kommer sms när jag väntar paket och är nära utlämningsställe eller instabox.
Oj vad bra att du sa det! Har två grejer jag köpt på auktion som jag måste hämta ut!Exakt det hade jag idag. Hämtade ut mina tre paket jag dragit ut på. Kom hem, tog av skorna och PING det sista finns att hämta nu.
Schas iväg!Oj vad bra att du sa det! Har två grejer jag köpt på auktion som jag måste hämta ut!
Men ja! Och i alla andra förekommande varianter på ”makeover” där människan alltid ska se ledsen och miserabel ut på förebilden och sedan glad och leende på nästa.Då/nu, före/efter bilder på kändisar. Helst kvinnliga med fokus på vikt eller skönhetsingrepp. Ena bilden ska dessutom vara taget ur en dålig vinkel eller när personen gör något helt normalt istället för att posera. Vill bara kräkas på kommentarerna.
Eller så använder du Google dokument som är gratis och går att använda överallt (molnbaserat)?Behövde ett skrivprogram till nya datorn. Laddar hem OpenOffice och det ser förjävligt ut?! Som ett suddigt lager över. Laddar nu hem LibreOffice, hoppas på det bästa för jag vill bara ha ett program att skriva ett dokument i
Dags att uppdatera tekniken?När man ska sprätta upp ett plastband med sin nyckelknippa och råkar, ursäkta språket, men råkar puncha sig själv i booben upprepade gånger
Är väl inte så konstigt när övervägande som skriver där har XY-kromosomerFlashback.
En arena för det allra lägsta avskrädet i genpoolen att anonymt och omodererat bekräfta och peppa varandra i rasism, fascism och allmänt havererad människosyn.