pepp
Trådstartare
Stör mig på att Spotify tycker jag ska lyssna på Takida hela tiden. Vill faktiskt inte det.
Jag förstår dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att Spotify tycker jag ska lyssna på Takida hela tiden. Vill faktiskt inte det.
Hade en vän som kunde svara en månad senare. För "han hade inte haft tid". Han svarade i telefon dock. Såg textmeddelande som brev, typ. De behövde inte svaras på direkt, inte ens om där fanns en fråga.Att jag inte får svar på mitt sms. Personen brukar ibland inte svara så borde inte bli besviken. Blir ändå det varje gång
Vet inte om jag stör mig mest på mig själv eller ickesvaret…
Förstår dig i störningen!!Stör mig på att Spotify tycker jag ska lyssna på Takida hela tiden. Vill faktiskt inte det.
Sorry!Det var pga tranans tråd om hur ofta man får byta. Det spann iväg utom kontroll där ett tag.
Det är jättebra att det varnas. Hade uppskattat det också om jag hade djur som kunde vara byte.Jag tycker dock en varning om räv i området är jättebra. Då håller jag extra koll på mina höns.
Stör mig på att fb öppnar kommentarer i en pop-up när man vill läsa vad folk har skrivit.
Själv stör jag mig något enormt på allt rovdjurshat som frodas runt om i landet med årets vargjakt som årets bottennapp.Det är jättebra att det varnas. Hade uppskattat det också om jag hade djur som kunde vara byte.
Men ibland känns det som att vissa går till överdrift då räven direkt ska skjutas i princip.
Oh, the horrorFacebook har gjort nån uppdatering så ”lägg till vän” följer med hela tiden när man kollar deras sida. Så idag när jag stalkar folk jag inte är vän med har jag råkat trycka på ”lägg till vän” 2 gånger!! Tur det går att ångra men tänk om man missar
Ja det var kanske den mest legitima störningen jag läst i den här trådenFörstår dig i störningen!!
Jag visste inte ens om att jag skickat ut förfrågning före personen godkände denFacebook har gjort nån uppdatering så ”lägg till vän” följer med hela tiden när man kollar deras sida. Så idag när jag stalkar folk jag inte är vän med har jag råkat trycka på ”lägg till vän” 2 gånger!! Tur det går att ångra men tänk om man missar
Känner igen det. Inte haft fläkt på många år. Är ett av mina krav för nästa lägenhet jag flyttar till.Att jag inte har spisfläkt. Matos så ögonen rinner