Ah nej fyy, nej tackLär känna burners eller tantra-folk så blir det inte orealistiskt längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah nej fyy, nej tackLär känna burners eller tantra-folk så blir det inte orealistiskt längre.
Noll förståelse för gränser har dom i alla fall.Ah nej fyy, nej tack
Jag har tack och lov aldrig blivit ombed att delta i någon sådan tramsig kurs just, men känner igen det du beskriver. Avskyr sånt. Hoppas du kan få hjälp som passar dig bättre.Jag stör mig på att jag är stressad och mår dåligt men har ingen möjlighet att minska/ta bort orsaken till det. Jag stör mig på att när jag kontaktade psykolog om detta och bad om hjälp så rekommendera hen en kurs (online) som skulle vara SÅÅ bra! Första uppgiften: Fundera på om du lever så som du vill leva och prioriterar rätt i livet. Kändes som ett slag i ansiktet för mig som inte kan ändra på det som får mig att må dåligt. Jag ville ha hjälp att lära mig leva med det och må bättre trots det. Jag fattar ju också att det hade hjälpt om jag hade kunnat eliminera orsaken. Jag hoppade av kursen efter det. Första tillfället var bara provocerade flummigt och verkade utgå från att alla som går kursen är idioter. Så nu vill jag inte gå tillbaka till den psykologen för hen hade uppenbarligen inte fattat nåt alls om mig och mitt problem.
Dåligt gjort av psykologen. Ren generalisering och fullständig ignorans av ditt behov.Jag stör mig på att jag är stressad och mår dåligt men har ingen möjlighet att minska/ta bort orsaken till det. Jag stör mig på att när jag kontaktade psykolog om detta och bad om hjälp så rekommendera hen en kurs (online) som skulle vara SÅÅ bra! Första uppgiften: Fundera på om du lever så som du vill leva och prioriterar rätt i livet. Kändes som ett slag i ansiktet för mig som inte kan ändra på det som får mig att må dåligt. Jag ville ha hjälp att lära mig leva med det och må bättre trots det. Jag fattar ju också att det hade hjälpt om jag hade kunnat eliminera orsaken. Jag hoppade av kursen efter det. Första tillfället var bara provocerade flummigt och verkade utgå från att alla som går kursen är idioter. Så nu vill jag inte gå tillbaka till den psykologen för hen hade uppenbarligen inte fattat nåt alls om mig och mitt problem.
Jag stör mig på att jag valde en svensk uppläsning av Colleen Hoovers "Det slutar med oss" vilket gör vissa meningar störtlöjliga och att jag kan höra i huvudet hur det skulle låta bättre på engelska Nu kanske vissa saker i boken är... löjliga hursomhelst meeeen
Skönt att höra Den har bra bitar men jisses ändåJag har läst den på engelska och kan garantera dig att löjligheten består
Men det är fredagJag är trött o vill sova o grannen spelar hög musik valpen ligger bredvid mig o småmorrar ibland åt ljudet.
vadsjutton klockan är 22 ju
Alla har inte fredag för att det står det i almenackan.Men det är fredag
Torka eller lägg i blör med pressad citron i lösningI-landsproblem.
När en liten stråle i duschen bestämmer sig för gå helt sin egen väg, speciellt i kombination med att man inte vill blöta ner håret. Lägg till att man inte når munstycket för att "knapra" kalk så att strålen rättar sig i ledet