I och för sig...Men kan ni verkligen det? Med era små fötter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I och för sig...Men kan ni verkligen det? Med era små fötter?
Måste bara fråga om detta inlägget blev riktigt rätt?
Ja. Jag stör mig kopiöst på inlägget på bilden.Måste bara fråga om detta inlägget blev riktigt rätt?
Jaha. Du kanske läser in en avsaknad av samtycke? Jag tror inte det måste läsas så. Alltså, jag tror inte att det nödvändigtvis är ens en undermedveten betydelse här. Midnight snack är ju ett etablerat begrepp och sleep läser jag mest som en förutsättning för att människan ska befinna sig i sängen.Ja. Jag stör mig kopiöst på inlägget på bilden.
För att inte tala om att ingen i kommentarsfältet ifrågasatte, utan det var bara höhö.
Jaha. Du kanske läser in en avsaknad av samtycke? Jag tror inte det måste läsas så. Alltså, jag tror inte att det nödvändigtvis är ens en undermedveten betydelse här. Midnight snack är ju ett etablerat begrepp och sleep läser jag mest som en förutsättning för att människan ska befinna sig i sängen.
Att den del av min hjärna som hanterar stil och smak tydligen transplanterats från någon 1700-tals adelsman eller nåt. Jag menar. 12000 för en morgonrock är orimligt. Men den. är. så. snygg
Och spets! Jag gillar spets, till vissa grejer, men att hitta bra underkläder utan spets är ju ingen lek. Det verkar som att designers inte kan hålla sig från att ÅTMINSTONE få sätta dit en liten rosett fram.Att allt till kvinnor ska vara rosa eller massa färger. Vill ha ett par svarta kängor. Dammodellerna är alltid i massa jävla färger. Männen får grönt och svart.
Ja, jo, men det kommer aldrig bli lika fint som målat siden (Och jag har inte tålamod för ett sånt megabroderi) Och motivet! Motivet på den ovan verkligen sjunger in i själen på migBanyans är dock väldigt enkla att sy! Kanske ett framtida projekt att sitta och brodera på.
That’s meI och för sig...
För några år sedan såg jag en bil parkera precis utanför banken. Problemet med det? Ja alltså bilen stod verkligen precis nästan på trappan till banken, som låg vid ett torg, dit det bara ligger gator som inte är öppna för biltraffik.Folk som struntar i ordningen på parkeringar. Skit i att stå innanför rutan, hitta på en egen. Högerregeln? Nä, vad är det? Ja men självklart kan du ställa dig precis utanför ingången för din partner skulle bara hämta ett paket.
Du TROR de vill ha pengar?Tror de vill ha pengar. Och så svider det i plånboken att behöva köra in till byn där de finns. Har så sjukt ont om pengar.
Vill helst bara lägga mig och grina för att allt ska bara jävlas hela tiden och jag kan inte lösa det med pengar.
Mitt hus är ganska bonnigt i stilen så det skär sig med mässingen tycker jag. Handsmidda grejer i järn passar bättre.
Precis det är höjdpunkten när någon kommer med fikabröd... chefen kom på igår att han har lite att betala... DET ÄR DET ALLRA BÄSTA.......Du TROR de vill ha pengar?
Det där är ett jobb de gör på att par minuter. En påse bullar eller en god mjuk kaka och du är framme. det där är så lite att det inte ens går att fakturera, än mindre slå in i nån kassa. Det skulle vara pengar som hamnade i kaffekassan. Då kan du ta genvägen dit genom att komma med gofikat.
Jag har fått massor gjort genom åren - och själv gjort! - genom att byta kaffebröd, bröd eller trädgårdsprodukter mot småjobb.