Å nu stör jag mig på att jag inte tittade på temperaturen innan jag gick ut. Då hade jag förstått att mössa hade inte varit fel. Va kallt om öronen, fast nu har tempen stigit.
Visa bifogad fil 99116
Oj! Här var det 12,5 grad kl. 6 imorse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å nu stör jag mig på att jag inte tittade på temperaturen innan jag gick ut. Då hade jag förstått att mössa hade inte varit fel. Va kallt om öronen, fast nu har tempen stigit.
Visa bifogad fil 99116
I vingfield 5 grader plus klockan 5...Oj! Här var det 12,5 grad kl. 6 imorse.
Hon kanske tänker vind-ruva istället för vin-druva? Av okänd anledning. Störigt hur som helst!På att uppläsaren av ljudboken jag just påbörjat uttalar vindruva som "vinndruva". Fruktansvärt störigt eftersom att just en vindruva spelar en ganska central roll i boken såhär i början (vilket ju låter lite tokigt, men så är det).
Undrar om samma uppläsare beställer ett glas rödvinn när hon är ute på krogen?
3 grader här vid samma tid. Och vi har faktiskt haft några dagar nu med bara 3-4 grader på morgonen. Ja, det är lite kyligt.....Oj! Här var det 12,5 grad kl. 6 imorse.
Att hela jäkla Knausgårds Min Kamp ingår i min kurslitteratur
Helt klart en annan värld, jag tycker det är skitmeckigt att behöva ta fram telefonen alls. I ert fall tycker jag ju att företaget borde fixa en säkerhetsapp som hjälper med inloggningen, men som inte kräver något dumt BankID.Jo, det är enkelt med lösenord. Men när man måste ha femtioelva olika (olika regler, olika giltighetstid och olika varianter av verifikation via mobilen (pinkod utöver mobilens pin) utöver lösenordet (inte BankID) så blir man rätt less på det. Alla skriver numera ner sina lösenord för de är för många gör att det blir ytterligare ett moment innan man kan logga in. Därför längtar jag efter BankID och enkelheten det ger!
Jag älskar dom! Helt klart min favoritbokserie. ❤Att hela jäkla Knausgårds Min Kamp ingår i min kurslitteratur
Oj då finns det mycket för dig att läsa!Jag älskar dom! Helt klart min favoritbokserie. ❤
Har en förkärlek för ynkande män, antar jag.
Det måste ju vara för att du vet att du aldrig behöver ha dem inpå livetJag älskar dom! Helt klart min favoritbokserie. ❤
Har en förkärlek för ynkande män, antar jag.
Jag vet! Underbart!Oj då finns det mycket för dig att läsa!