Hallon är billiga på sina mobilabb.Bestämt nej från dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallon är billiga på sina mobilabb.Bestämt nej från dem
Det är verkligen ett lotteri med psykiatrin och psykologer!Jag har haft tur som äntligen hamnat rätt i psykiatrin, fått en bra psykolog som är utrustad med tålamod och en massa tid. Men vet att få har sån tur.
Får ju inget abonnemang så det spelar ingen rollHallon är billiga på sina mobilabb.
Har du testat med hallon? Jag förskottsbetalar åt både mig och mamma.Får ju inget abonnemang så det spelar ingen roll
Förskottsbetalning kanske funkar.Har du testat med hallon? Jag förskottsbetalar åt både mig och mamma.
Vi måste byta lösenord var 6'e månad på jobbet. Hade lätt föredragit inlogg med mobilt bank-idFast lösenorden sparar man ju på den enhet man använder det första gången, sedan behövs det bara ett klick! Ingen jobbig jäkla mobil inblandad.
Jag har flera mobiltbredbands routrar du kan få.Förskottsbetalning kanske funkar.
Men måste hitta en router med
Det är inget företaget jag jobbar på godkänner. Mina privata som FB osv är inga problem. Men på jobbet har vi femtioelva olika lösenord vi måste skriva in varje dag. Hade varit mycket enklare med bara BankID till allt.
Jag tycker ju att ett sådant företag skulle kunna erbjuda en liknande tjänst men som inte kräver smartphone eller särskild bank. Jag klockar in varje dag med fingeravtryck - det påverkar inte mitt datoranvändande, kräver ingen speciell utrustning (telefon) och fungerar utmärkt.Vi måste byta lösenord var 6'e månad på jobbet. Hade lätt föredragit inlogg med mobilt bank-id
Jag tycker ju att ett sådant företag skulle kunna erbjuda en liknande tjänst men som inte kräver smartphone eller särskild bank. Jag klockar in varje dag med fingeravtryck - det påverkar inte mitt datoranvändande, kräver ingen speciell utrustning (telefon) och fungerar utmärkt.
Oavsett tar det längre tid för mig att krångla fram telefonen, välja BankID, låta dator och telefon hitta varandra och godkänna, än att knappa in ett lösenord på tangentbordet.
Edit: fingeravtrycket för att ens logga in på telefonen fungerar dessutom kanske bara 80% av gångerna, sedan ber den mig försöka om x antal sekunder igen, eller swipa och trycka in koden ändå.
Håller med. Och så kan man inte längre återanvända och alternera mellan samma lösenord som det brukade gå att göra på jobbet. Numera är jag inne på djurens smeknamn för att kunna generera ett nytt lösenord när det krävs.....Jo, det är enkelt med lösenord. Men när man måste ha femtioelva olika (olika regler, olika giltighetstid och olika varianter av verifikation via mobilen (pinkod utöver mobilens pin) utöver lösenordet (inte BankID) så blir man rätt less på det. Alla skriver numera ner sina lösenord för de är för många gör att det blir ytterligare ett moment innan man kan logga in. Därför längtar jag efter BankID och enkelheten det ger!
Vet inte hur det funkar med hallon/annat, men om ekonomin finns (och det funkar ^^ ) så brukar det ibland finnas routers på second hand. Min kompis köpte så och för henne har det fungerat utmärkt.Förskottsbetalning kanske funkar.
Men måste hitta en router med