Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar du ett land som har dödshjälp så flyttar jag med dig.Inget land är perfekt, men för min del finns det flera länder där mina rättigheter och säkerhet inte är hotade, där jag inte blir utsatt för hatbrott, där politiker inte är nazister och folk inte heilar åt mig och så vidare. Känns sådär kul att du inte verkar tro att det finns länder som är bättre än så för oss som är utsatta.
Får mig att tänka på senaste (ish) avsnittet från Det politiska spelet när en telefon börjar ringa, han säger "äsch jag tar det sen...", det ringer i bakgrunden och Parisa ba "eh... du vet att du kan stänga av ljudet utan att lägga på va?"Folk som sitter och stirrar på telefonen när det ringer istället för att svara eller trycka bort samtalet. Blir tokig på ihållande ringande...
Jag är skyldig till den. Pga min telefonfobi brukar jag liksom frysa när det ringer och sitter då bara och stirrar på den. Vågar inte lägga på eller stänga av ljudet på den heller, pga rädd att någon ska komma på mig? (superlogiskt att få hjärtklappning för att det ringer i en telefon osv )Folk som sitter och stirrar på telefonen när det ringer istället för att svara eller trycka bort samtalet. Blir tokig på ihållande ringande...
Visa bifogad fil 100107
Om man måste sätta en klisterlapp med ingredienser på paketet kan man väl sätta den över den befintliga ingredienslistan och inte över... instruktionerna
(det står på engelska på klisterlappen också så inget går förlorat av att sätta den till höger)