Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte?
Fattar inte heller, om det nu inte är en park du inte har tillgång till?
Grävmaskin?
Ojdå, jag det är sådant som man får passa sig noga för ! När jag skrev om slutet av 1800-talet satt jag med historiska kartor och jämförde noga för att inte missa om en gata hade ett annat namn, en bro inte fanns ännu och liknande.....När en bok som utspelar sig på 1920-talet har ord som inte började användas förrän i slutet av 60-talet. Det gör för mig att boken tappar trovärdighet och att jag blir tveksam till resten av bokens trovärdighet. Känns som att författaren har struntat i den historiska researchen.
Som filmer som har fel färg på bilar eller bussar elleŕ bilmodeller som kom typ 10 år senare.Ojdå, jag det är sådant som man får passa sig noga för ! När jag skrev om slutet av 1800-talet satt jag med historiska kartor och jämförde noga för att inte missa om en gata hade ett annat namn, en bro inte fanns ännu och liknande.....
Det där drevet ser inte så värst roligt ut.Ord icke nödvändiga...
Visa bifogad fil 98306
Den får stå och svalna en stund innan jag försöker pillra tillbaka kedjan till sin plats.
Den är ju från stenåldern, men kedjan var lätt att få på plats igen och så länge den funkar får den hänga med.Det där drevet ser inte så värst roligt ut.
Jag har ett könsneutralt alias och en orimligt stor andel manliga motspelare avslutar spelet direktAtt (min egen) statistik visar att 100% av män med profilbild som visar ansiktet på Wordfeud ska hålla på och skriva i chatten. Inte om spelet.
Jag funderade just på att testa att byta profilbilden till en sten eller något och se om det ändras...Jag har ett könsneutralt alias och en orimligt stor andel manliga motspelare avslutar spelet direkt
Jag som jobbar med hörsel har gjort måååååånga hörselskydd till lärare och förskollärare.Skrikande barn.
Ja, jag är medveten om att barn måste få höras och att det är jag som valt att bosätta mig intill ett dagis som ligger vid grannhuset. Men allvarligt talat, nu har de jävla barnen gallskrikit hela morgonen och jag kan inte ens ha fönstret öppet eftersom ljudet är så genomskärande.
Jag undrar verkligen hur vettig den arbetsmiljön är för pedagogerna. Om jag får huvudvärk av att lyssna på ljudet från min lägenhet som åtminstone är 50 meter därifrån, hur orkar man jobba precis bredvid det?!