Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker bara det visar på att man verkligen saknar ngn väldigt mkt!En sak att dela ett minne, men att bara skriva "idag skulle du fyllt 123 år" tycker jag är löjligt. Mest för att det är en orimlig ålder.
Mycket möjligt. Jag tycker ändå det är störigt, och ärligt talat ganska löjligt.Jag tycker bara det visar på att man verkligen saknar ngn väldigt mkt!
Ok då är jag löjlig.Mycket möjligt. Jag tycker ändå det är störigt, och ärligt talat ganska löjligt.
En helt annan sak att dela minnen.
Må så vara. Jag kan leva med det.Ok då är jag löjlig.
Och jag tycker att din åsikt är kall.
Instruktionerna är att om man ska äta bröd välja nyckelhålsmärkt och vid val av knäckebröd så välja nyckelhålsmärkt av det också. Så man får absolut äta bröd så klart, men satsa på nyckelhålet.Ja, det beror ju på om instruktionen är att välja nyckelhålsmärkt när man äter bröd (av alla sorter) eller att bara äta knäcke och då ta de nyckelhålsmärkta sorterna. Är det så specifikt är det säkert bäst att hålla sig till instruktionerna.
Började min med en migrän utan dess like. Inte haft ett sådant anfall på år. Idag migrän baksmälla.Sjuk precis lagom till semestern
Du vet väl att du då bör sjukskriva dig, i stället för att ta ut semester?Sjuk precis lagom till semestern
Jag blir alltid biten av vad jag tror är fågelloppor den här tiden på året. Små förfärliga rackare. Kanske är sådana som bitit dig. De tar sig nog in under vilka skydd somhelst.Jag har 4 insektsbett på smalbenet. Obegripligt hur jag kunnat få dem då jag haft långbyxor med tjocka knäskydd just där, hela dagen.
De har jag aldrig hört talas om. Men något är det ju.Jag blir alltid biten av vad jag tror är fågelloppor den här tiden på året. Små förfärliga rackare. Kanske är sådana som bitit dig. De tar sig nog in under vilka skydd somhelst.
Kattloppor?De har jag aldrig hört talas om. Men något är det ju.
Hur vet jag om det är det?Kattloppor?
Du får väl ta och googla och se om betten överensstämmer.Hur vet jag om det är det?