Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, det beror ju på om instruktionen är att välja nyckelhålsmärkt när man äter bröd (av alla sorter) eller att bara äta knäcke och då ta de nyckelhålsmärkta sorterna. Är det så specifikt är det säkert bäst att hålla sig till instruktionerna.
Instruktionerna är att om man ska äta bröd välja nyckelhålsmärkt och vid val av knäckebröd så välja nyckelhålsmärkt av det också. Så man får absolut äta bröd så klart, men satsa på nyckelhålet.

Jag vet inte varför, men har glidit ifrån bröd i stort sett helt och äter kanske en eller två skivor i månaden nu och resten knäckemacka. Det känns som om det är nyttigare, det tar mindre plats i min mage och jag kan ha sallad, pålägg och lite grönsaker på utan att behöva lämna. Det blir gott och inte så tråkigt. Jag kan till och med äta två ibland. Med macka orkar jag inte det.
 
Fick upp en annons på en solstol som såg riktigt bekväm ut. Hann inte se vem annonsören var innan jag klickade bort annonsen. Klantigt, och väldigt störigt.
 
Jag har 4 insektsbett på smalbenet. Obegripligt hur jag kunnat få dem då jag haft långbyxor med tjocka knäskydd just där, hela dagen.
 
Av någon anledning glömmer jag varje vinter att jag mår skit om jag inte äter ordentligt med d-vitamin, jag kommer sen på det igen 1-2 månader efter att jag börjat kunna få det genom solljuset när jag mår bättre. Varför kan jag inte bara komma ihåg att käka tabletter hela året?
 
Försöker sova, men killens barn håller låda och han får säga till dom, hade önskat att dörrarna var mer ljudisolerade så det bara hade låtit som ett avlägset sorl istället för kristallklart ljud. Jobb imorrn me, längtar inte.
 
Jag har 4 insektsbett på smalbenet. Obegripligt hur jag kunnat få dem då jag haft långbyxor med tjocka knäskydd just där, hela dagen.
Jag blir alltid biten av vad jag tror är fågelloppor den här tiden på året. Små förfärliga rackare. Kanske är sådana som bitit dig. De tar sig nog in under vilka skydd somhelst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 021
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 701
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 341
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp