Det är liksom bara röda vanliga bett.Du får väl ta och googla och se om betten överensstämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är liksom bara röda vanliga bett.Du får väl ta och googla och se om betten överensstämmer.
Ja, det är väl så de kan se ut. Men det är väl inte mycket att bekymra sig över egentligen.Det är liksom bara röda vanliga bett.
Mina katter tar in loppor så här års, jag har för mig att människan inte är rätt värddjur och därför kan det provsmakas några gånger så man får en samling bett på samma ställe. Men det sista är mer en killgissning och jag orkar inte googla I vilket fall slutar mina bett klia rätt snabbt.Det är liksom bara röda vanliga bett.
Du skulle tagit med matsäckÅt frukost vid 7, blev tvärmätt direkt och orkade knappt äta någonting. Vi skulle se till att äta en ordentlig frukost eftersom vi ska sitta i bil x antal timmar. Nu är vi på väg och jag är såklart hungrig
Det har vi, i husvagnenDu skulle tagit med matsäck
Ja och där rök Sveriges NATO medlemsskap, Finland lär få grönt ljus men att ha en kurd som bestämmer Svensk politik lär inte Erdogan glömma. Sverige blir utan skydd.Oppositionen.. Nu slapp vi att missförtroendeförklaringen gick igenom, men ändå. Så irriterad.
Trots strumpor ovanpå byxor?Fästingar! Avskyvärda kryp! Var ute en liten stund i förmiddags, i långbyxor, kängor och stödstrumpor. Ändå satt det en liten skitfästing på benet nu efter jag duschat. Blääääää!