Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är liksom bara röda vanliga bett.
Mina katter tar in loppor så här års, jag har för mig att människan inte är rätt värddjur och därför kan det provsmakas några gånger så man får en samling bett på samma ställe. Men det sista är mer en killgissning och jag orkar inte googla 😴 I vilket fall slutar mina bett klia rätt snabbt.
 
Stör mig på att jag hade punka på släpet imorse. Vilket resulterade att jag blev jättesen iväg på min runda. Tydligen ska jag göra så mycket jag kan innan jag kommer till slutorten där rundan egentligen utspelar sig.
Sen skulle jag visst köra samma runda imorrn och det kommer resultera i att jag aldrig kommer till slutorten om jag ska göra allt innan. Sjukt störigt och kollegorna säger samma sak. Det är synd, hade varit bättre att få komma iväg till slutorten för där finns inte så mycket hjälp att få.
Men men….
 
Är så trött på att höra grannbarnen studsa basketboll stenhårt mot altan. Men än mindre förstår jag hur föräldrarna själva orkar lyssna på ljudet och hur de vågar tillåta basketspelande runt alla deras tomatplantor och vid deras fönster. Känns som bäddat för tråkiga miner. 🤔
 
Bild på en kändis, med något random citat skrivet över bilden som om det vore kändisen som uttalat det, men det står ingenstans att det är just den kändisen som sagt det. Ofta är det inte ens något riktigt tänkvärt, utan bara ordbajseri typ "I don't care what people say about me, I mind my own business".
Sådant delar endel människor till höger och vänster på facebook och instagram.
Gaah :arghh::banghead:
 
Stör mig på att jag alltid ligger efter och inte har hunnit med en massa som jag borde ha hunnit. Jag har fortfarande inte installerat kattluckan i min ytterdörr och gräsmattan blev inte klippt i helgen. Och så har jag en massa växter som jag fortfarande inte har planterat. Plus en massa annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 021
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 701
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 341
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp