Detta är i jobbsammanhang.Det är en visdom jag också kommit fram till, i synnerhet om det är viktiga saker det gäller.
Så en månad hit och dit gör mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är i jobbsammanhang.Det är en visdom jag också kommit fram till, i synnerhet om det är viktiga saker det gäller.
Ja på jobbet har jag faktiskt nästan helt övergått till att skriva ut månaderna. Senast idag skrev jag "16 februari" "2 mars".Detta är i jobbsammanhang.
Så en månad hit och dit gör mycket.
Googla ingefärspasta så ser du att det finns att beställa.Stör mig på att Ica inte längre har ingefärapasta. Det har utgått ur sortimentet. Jag som tyckte det var en bra ersättare för riktig ingefära som jag tycker är så meckigt att hålla på med. Ska jag verkligen behöva återgå till det mecket?
Blir det inte onödigt dyrt att bara beställa en tub/burk ingefärspasta?Googla ingefärspasta så ser du att det finns att beställa.
Det beror väl på hur pass mycket du vill ha produkten och vad frakten går på?Blir det inte onödigt dyrt att bara beställa en tub/burk ingefärspasta?
VARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?Stör mig på att Ica inte längre har ingefärapasta. Det har utgått ur sortimentet. Jag som tyckte det var en bra ersättare för riktig ingefära som jag tycker är så meckigt att hålla på med. Ska jag verkligen behöva återgå till det mecket?
Ingefära på pastaVARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?
Tog lite tid innan det kopplade vad du menade...
Angående mecket. Du kan riva ingefära, lägga i en påse och platta ut innan du fryser. Sen går det att dela och ta så mycket som du ska ha varje gång. Så har du samlat ihop mecket till att vara något som bara görs vid enstaka tillfällen (beroende på hur mycket du river varje gång)
Men herregud vad ÄR ens detta! Jag har aldrig någonsin sett det förut, men det ser ju inte klokt ut! Wow. Det här kommer att ta ett tag för mig att komma över.Kollar efter träningsbyxor. Varför, varför har så många modeller byxorna liksom inne i rumpan?
Visa bifogad fil 85954
Det ser så sjukt obekvämt ut! Ser det i massor av annonser. Är det jag som börjar bli för gammal?
Det är lögn och förbannad dikt att jag läste på samma sätt... :PVARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?
Tog lite tid innan det kopplade vad du menade...
Angående mecket. Du kan riva ingefära, lägga i en påse och platta ut innan du fryser. Sen går det att dela och ta så mycket som du ska ha varje gång. Så har du samlat ihop mecket till att vara något som bara görs vid enstaka tillfällen (beroende på hur mycket du river varje gång)
Samma här!Det är lögn och förbannad dikt att jag läste på samma sätt... :P
Jag ser det typ överallt! Inte riktigt så extremt kanske, men ändå. Helt obegripligtMen herregud vad ÄR ens detta! Jag har aldrig någonsin sett det förut, men det ser ju inte klokt ut! Wow. Det här kommer att ta ett tag för mig att komma över.