Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Diskussionen om utseendehets för kvinnor fortsätter här: https://www.bukefalos.se/threads/kv...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-19.1507480/Känns som att ämnet förtjänar en utbrytning för övrigt, rapporterar till mod.
10 hours and counting, faints...Stör mig på att mitt digitala jobbmöte som började kl 9 fortfarande inte är slut och att folk fortsätter prata utan att ens försöka att inte vara långdragna.
Huset blev värderat ändå förstås men jag hade tänkt hinna städa mer innan och sådär. Det var väl inte jättestökigt men med 3 barn så blir det ju som det blirStör mig på att jag insåg nu när kl snart är 23 att det kommer en mäklare kl 9 i morgon och ska värdera huset Fan.
Mina ögon fick just en allergisk reaktionKlassiker:
Läser ett mail där mailskrivaren inte kan skilja på de och dem, så väljer att stenhårt köra på dem rakt igenom.
Så: dem jobbar så hårt dem kan med dem förutsättningar dem har.
”Sköna” killars klubb, you know…Visa bifogad fil 86038
Varför finns det alltid någon som nödvändigtvis ska försöka bjuda in de här svinen till män i värmen igen?
Sympatisk snubbe! Man skulle vilja sätta sig och gräva lite i hans hjärna, kolla kopplingarna och så felsökaVisa bifogad fil 86038
Varför finns det alltid någon som nödvändigtvis ska försöka bjuda in de här svinen til
Förstår inte riktigt vad som hänt, vad menar du? Ett tips (om du inte redan gör det) är att förbereda tömmarna och hänga de på gjorden redan i stallgången så blir det inget trasslande på banan.Att hästen idag backade så att jag inte kunde koppla på vänstertömmen och fick nöja mig med att longera istället för att tömköra (han som gick så superbra i tömkörning i tisdags).