Jepp
Var som en örfil
Håll käften och jobba snabbare typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp
Men asså, är det ens på riktigt? Och inte någon som försökte vara ”lustig”?Jepp
Var som en örfil
Håll käften och jobba snabbare typ
Jag fann det inte det minsta roligtMen asså, är det ens på riktigt? Och inte någon som försökte vara ”lustig”?
Nä det fattar jag väl men vissa har ju märklig humorJag fann det inte det minsta roligt
Kommer från ledningen så det är väl så det ska vara nuNä det fattar jag väl men vissa har ju märklig humor
Kommer från ledningen så det är väl så det ska vara nu
Men jag känner liksom om man inte får komma med en åsikt hur ska någonting utvecklas
Jag har nog inte så lätt att hitta ett nytt jobbKanske dags att fundera pa en ny arbetsplats? Kanns inte som en trevlig, halsosam och utvecklande miljo!
Bra att jag blev påmind av dig att inte välja dem. För några veckor sen gick jag in i lokala ICA butiken som är ombud för budbee, när jag gick in var en av deras leverantörer där och skulle packa in paket i skåpen. Han sonika vände upp och ner på sin säck så alla paket rasade ner på golvet. Jäffla pucko. Hoppas inte alltför mycket innehåll gick i kras.Budbee.... Jag hade lovat mig själv att aldrig välja dem igen eftersom de märkligt nog inte verkar kunna leverera så ofta utan istället skickar tillbaka till avsändaren utan att meddela kund. Nu var det panik igår. Jag var tvungen att ha några grejer och tänkte att det måste ju varit ren otur tidigare bara. Fick besked att mitt paket ska finnas i boxen efter 11,30 idag. Jag har fortfarande inte fått något sms med koden så de har väl gjort som vanligt
Vad stod det på lappen?Vi har via en jävla lapp på anslagstavlan på jobbet blivit ombedda att utföra våra uppgifter utan att komma med åsikter
Budbee.... Jag hade lovat mig själv att aldrig välja dem igen eftersom de märkligt nog inte verkar kunna leverera så ofta utan istället skickar tillbaka till avsändaren utan att meddela kund. Nu var det panik igår. Jag var tvungen att ha några grejer och tänkte att det måste ju varit ren otur tidigare bara. Fick besked att mitt paket ska finnas i boxen efter 11,30 idag. Jag har fortfarande inte fått något sms med koden så de har väl gjort som vanligt
Jag blir dessutom så irriterad på mig själv att jag valde dem trots att jag vet att de inte sköter sigBra att jag blev påmind av dig att inte välja dem. För några veckor sen gick jag in i lokala ICA butiken som är ombud för budbee, när jag gick in var en av deras leverantörer där och skulle packa in paket i skåpen. Han sonika vände upp och ner på sin säck så alla paket rasade ner på golvet. Jäffla pucko. Hoppas inte alltför mycket innehåll gick i kras.
Det går ju av bara farten ibland tyvärr..Jag blir dessutom så irriterad på mig själv att jag valde dem trots att jag vet att de inte sköter sig
Förlåt om skrattemojin inte riktigt verkar passa in, men FEM LITER?! Herregud.Jag fick en femliters dunk med kolloidaltsilver hemskickat för ett antal år sedan. En person menade att drack jag det skulle jag bli frisk. Jag drack det inte men har sparat dunken. Som vattenrening fungerar det ju utmärkt och precis som @Mia_R skriver så fungerar det som en form av superantibiotika. Därför är det ju extremt korkat och gå runt och klunka sådant i tid och otid. Ingen av de som gör det skulle gå och äta antibiotika på samma vis gissar jag.
Ja alltså jag motsätter mig inte jobba hemifrån-grejen. Men hen är jättesjuk, och gör alltid så här. Hen jobbar dessutom inte speciellt mycket (förståeligt eftersom hen är SJUK) utan vill nog kanske mest ge skenet av det och vara duktig.Jag kan tycka att möjligheten att jobba hemma är kanon om man är lite småsjuk, till exempel om man hostar/snorar och inte är på topp. Är man sjuk på riktigt och beter sig sådär är det inte ett dugg hälsosamt