Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag stör jag mig på otacksamma människor. Lagade lunch, middag och efterrätt åt mig och en vän under gårdagen och hade stått en bra stund med efterrätten på kvällen när hen plötsligt kommer fram till spisen och säger att "det där ser inte gott ut". Blev så fruktansvärt ledsen :cry:
Fy vad oförskämt! En annan hade vart väldigt tacksam över att du fixade måltider och efterrätt :heart Jag är övertygad om att det smakade väldigt gott :heart

Pratade nyss med hovslagaren.
Ponnyn hade vägrat samarbeta så hon har sko på ena fram, sen reste hon sig och slet sig ur grimman när han skulle försöka med andra fram. :banghead: Nu måste de stå inne i natt med då jag inte kan släppa ut dem och vill inte att hon ska stå ensam medan de andra är ute i hagen. Jag får släppa ut dem i sommarhagen i morgon och fodra där, ta in dem över natten och sen vänta på hovslagaren på lördag. :meh:

Hon har tappat tålamodet tidigare när jag varit med men inte värre än att hon hållit sig i skinnet, nu vägrade hon gå med på att någon ska verka och sko utan matte. Hon går oftast barfota och har bara haft skor när det blir halt under alla år jag ägt henne och jag vet inte om hon ens varit skodd innan. Inte så konstigt att hon protesterar, men jag hade ju hoppats att de skulle kunna gå ut i natt. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
90 91 92
Svar
1 821
· Visningar
83 498
Senast: bumpo
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 670
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008