Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inteHar en knöl i huvudet (troligen fettknöl eller liknande). Den är större nu och ömmar. Jag vill få bort den men vårdcentralen vill inte göra det
Dom tycker inte att det behövsVarför inte
Åh fy! Så var det på det högstadie jag gick på en gång i tiden och det var likadant på gymnasiet. Vinter var helt vidrigt och nästintill alla gick omkring med huvudvärk och folk somnade på lektionerna. Öppna fönster fick man absolut inte göra för då "sabbade man ventilationssystemet"Idag verkade ventilationen vara avstängd på jobbet, det visade sig att den går ner på halvfart vid ett visst antal minusgrader för att hålla värmen inne Så då är det bättre att vara utan luft?! Påverkar mig massor
Jag vet inte riktigt, men säkert. Det är ett sjukhus (där jag tycker man kan behöva mycket luft…)Åh fy! Så var det på det högstadie jag gick på en gång i tiden och det var likadant på gymnasiet. Vinter var helt vidrigt och nästintill alla gick omkring med huvudvärk och folk somnade på lektionerna. Öppna fönster fick man absolut inte göra för då "sabbade man ventilationssystemet"
Får jag gissa på att byggnaden är byggd på 70-talet?
Idag verkade ventilationen vara avstängd på jobbet, det visade sig att den går ner på halvfart vid ett visst antal minusgrader för att hålla värmen inne Så då är det bättre att vara utan luft?! Påverkar mig massor
Öhh… väldigt logisktDär jag jobbar stänger värmen av sig vid viss kyla "för att hålla värmen inne"
WTAF liksom.
Alltså det får väl inte vara dålig ventilation på arbetsplatserIdag verkade ventilationen vara avstängd på jobbet, det visade sig att den går ner på halvfart vid ett visst antal minusgrader för att hålla värmen inne Så då är det bättre att vara utan luft?! Påverkar mig massor
Alltså det får väl inte vara dålig ventilation på arbetsplatser
Vad säger arbetsmiljöverket om sånt här det kan ju vara snorkallt flera veckor om man har otur?
Jag hade gått hem
Jag var nära! Och jag undrar också…Alltså det får väl inte vara dålig ventilation på arbetsplatser
Vad säger arbetsmiljöverket om sånt här det kan ju vara snorkallt flera veckor om man har otur?
Jag hade gått hem
Fråga domJag var nära! Och jag undrar också…
Ja, faktiskt så kanske man skulle det Första gången jag upplevde det idag och fick inte svaret förrän sent på eftermiddagen.Fråga dom
Det är så felTyvärr finns inte budgeten till ordentlig värme och ventilation i många skolor, tex. Och de stora duktiga firmorna vill inte ta jobben (för de vet att de inte får betalt för att göra ett ordentligt jobb, och de vill inte ha sitt namn på ett hafsverk).
Det är så sjukt! Stör mig mer och mer på det här! Jag som gillar kallt väder, och så ska man typ sitta och önska plusgrader nu för att få det drägligt på jobbetDet är så fel
Hur ska barnen lära sig något om det knappt finns syre i rummet
Och lärarna orka