Lite lätt metallisk smak.Också helt ot men jag har läst bultsaft hela tiden och funderat på vad det är för konstig saft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite lätt metallisk smak.Också helt ot men jag har läst bultsaft hela tiden och funderat på vad det är för konstig saft
Det måste vara ett krympsnöreVisa bifogad fil 80966
Alltså, seriöst! Vad är det för fel på den här skon?! Jag har dragit snöret rätt typ 4! gånger och det blir så här på en gång igen. Vänsters är jämna kch fina hela tiden.
Jag fick den här bilden borttagen vid ett tidigare tillfälle, begärde omgranskning och de la upp den igen och bad om ursäkt.Facebook.... en hästjournalist jag känner fick sitt inlägg borttaget och en varning när hon skrev om en "stallion" i sitt engelska inlägg.
Men hallå
Det går jättebra att ringa in anonymt, men ge gärna info om vilken lgh det kommer ifrån, just sånt ljud kan vara otroligt svårt att lokalisera från en trappuppgång nämligen.Jag vågar inte
Hade varit trevligare om de ropat "truten snuten"Grannen mittemot skaffade hund i höstas. De brukar släppa den i trädgården där den springer runt och skäller. Irriterande.
Än mer irriterande är det att höra grannen skrika "håll käften!" till hunden med jämna mellanrum.