Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det skulle jag inte tro, det är ju varmt där hen bor.Fryser satan.
Nej det skulle jag inte tro, det är ju varmt där hen bor.
Meh!Nej det skulle jag inte tro, det är ju varmt där hen bor.
Varit sugen på varm choklad i två dagar men ingen mjölk hemma
Blev också sugen på varm choklad nuJa, men DETTA! Det är exakt vad jag stör mig på just nu (har inte druckit varm choklad sedan förra vintern, men bara sådär pang från ingenstans blev jag extremt sugen i kväll).
Det och att jag har absolut noll zero nada ork att ta mig till en affär.
Aj, hoppas du fick bort den fort och slapp få en stor krater i läppen, för kratrar i munnen gör ont länge...Ramlade av en lavahet bit smält ost från pizzan och landade på insidan av läppen? Aj!
Verkar ha klarat mig med viss filler-look, svullet och ontAj, hoppas du fick bort den fort och slapp få en stor krater i läppen, för kratrar i munnen gör ont länge...
Ramlade av en lavahet bit smält ost från pizzan och landade på insidan av läppen? Aj!
Detta. Män som inte "är så åldersfixerade". Det vill säga, inte så länge kvinnan är yngre då.
Visa bifogad fil 80419
SÄKERT den varmasteViken typ av lava? Felsisk, mafisk eller karbonatit? Det är ju lite skillnad i temperatur menar jag
Detta. Män som inte "är så åldersfixerade". Det vill säga, inte så länge kvinnan är yngre då.
Visa bifogad fil 80419
Och alla är ”ung för min ålder”
Även om jag starkt skulle undvika den formuleringen också