Är det nån som pantar på en ledig sittplats?Alltså. Jag fattar inte vad som stör i bilden. Inte alls?
Förklara för en blondin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån som pantar på en ledig sittplats?Alltså. Jag fattar inte vad som stör i bilden. Inte alls?
Förklara för en blondin.
Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.Alltså. Jag fattar inte vad som stör i bilden. Inte alls?
Förklara för en blondin.
Oki. Jag trodde det var bukefalisten som höll armen sådär och fattade inte vad det var för fel med att vila armen.Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.
Jag uppfattade inte att han reserverade platsen eller överhuvudtaget tänkte. Tåget var nästan tomt och ganska tyst, han satte sig snett emot mig. Inom ett par minuter hade han lagt armen rakt genom mitt synfält, boppat till min fot tre gånger, snorharklat sig och ringt upp någon som han pratade högljutt med. Det var en störig sak som jag störde mig på.Jag gissar på att det som är störande är att någon inte vill ha någon som sitter på platsen bredvid och därför håller handen sådär så folk inte ”kan” sätta sig.
Och folk som använder chans istället för risk. Blir lika irriterad varje gångFolk som använder uttryck fel.
Läste precis en annons där man letar efter en produkt.
"Jag söker nu X med eld och lågor!"
nej, du söker den med ljus och lykta.
Serier där nästa säsong kommer typ 1-2 år efter föregående säsong slutat. Det blir för långt avbrott.Serier som säsongsavslutar i någon jävla cliff hanger och sen aldrig blir en nästa säsong.
Och folk som använder chans istället för risk. Blir lika irriterad varje gång
Jag använder aldrig sköljmedel, tycker det är helt onödigt och en belastning på miljön.Stör mig på att jag hat slut på sköljmedel och inte har råd att köpa idag
Lönen kommer imorgon.
Måste dock tvätta idag
Ta lite ättika istället. Billigare och mer miljövänligt!Stör mig på att jag hat slut på sköljmedel och inte har råd att köpa idag
Lönen kommer imorgon.
Måste dock tvätta idag