Jag använder detJag använder aldrig sköljmedel, tycker det är helt onödigt och en belastning på miljön.
Men tvättar en eller två maskiner en gång i veckan så blir inga mängder direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder detJag använder aldrig sköljmedel, tycker det är helt onödigt och en belastning på miljön.
Har inte råd med det hellerTa lite ättika istället. Billigare och mer miljövänligt!
Bikarbonat eller bakpulver fungerar också, ifall du har det hemma. Själv använder jag ättika.Har inte råd med det heller
Ta lite ättika istället. Billigare och mer miljövänligt!
Funkar det även på kläder som behöver sköljmedel för att inte bli statiska?Bikarbonat eller bakpulver fungerar också, ifall du har det hemma. Själv använder jag ättika.
Funkar det även på kläder som behöver sköljmedel för att inte bli statiska?
Mina kläder är aldrig statiska så jag upplever att det fungerarFunkar det även på kläder som behöver sköljmedel för att inte bli statiska?
Oj, jag läste ponnies först..... (inte ens rätt böjning av ponny, men lite läskigt var det allt ).....Råkade sätta ugnen på grill och 300 grader. (dvs. mina vanliga rosta bröd-inställningar)
Mina pommes blev ...aningens brända i kanterna...
Tillägg: Jag åt hälften av dem. Och nu äter jag istället godis.Råkade sätta ugnen på grill och 300 grader. (dvs. mina vanliga rosta bröd-inställningar)
Mina pommes blev ...aningens brända i kanterna...
Tänker inte ens kommentera att det är något du kan tro om mig...Oj, jag läste ponnies först..... (inte ens rätt böjning av ponny, men lite läskigt var det allt ).....
Och så sitter man där och velar fram och tillbaka. Behövs det verkligen? Jag klarar det ett tag till. Ja, det behövs. Helst redan igår. Finns det nått annat som är viktigare?Att jag fick lite ångest nu för jag lagt ut nästan 600kr på grejer till hästen. Vettiga saker som behövs! Och pengar är väl till för att användas? Bort med dig ångest!!
MEN JA!!! Precis så!Och så sitter man där och velar fram och tillbaka. Behövs det verkligen? Jag klarar det ett tag till. Ja, det behövs. Helst redan igår. Finns det nått annat som är viktigare?
Och sen när man får tummen ur så får man så dåligt samvete över att ha lagt ut pengar.