Härdande! Kalla bad (eller dusch) är bra för kropp och själ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt som inte dödar ..?Härdande! Kalla bad (eller dusch) är bra för kropp och själ.
Ser någon som precis anmälde sig frivilligt till att hålla upp skydds grejer så grannarna inte ser.När det väl börjar regna behöver man bara gå ut med tvål och schampo
Därför att de tror att bilen blir bredare när man kör fortareFolk som kör 90 där det är enfiligt och 120 där det är dubbelfiligt. V A R F Ö R
För att det är läskigt när det är enfiligt, är ju trångt ju!Folk som kör 90 där det är enfiligt och 120 där det är dubbelfiligt. V A R F Ö R
Jag erkänner att sånt gör att jag TAPPAR DET. Och folk som inte blinkar i rondeller. Jag blir fan GALEN.Folk som kör 90 där det är enfiligt och 120 där det är dubbelfiligt. V A R F Ö R
Lägg till folk som inte använder höger fil på motorväg utan abonnerar på mitt- eller vänsterfil.Jag erkänner att sånt gör att jag TAPPAR DET. Och folk som inte blinkar i rondeller. Jag blir fan GALEN.
Mina fötter har växt till storlek 42 på senare år. Skor jag köpte för bara 2-3 år sedan i storlek 41 är på gränsen till för små nu...
Euumh, påminner mig om varför vi inte ska åka på såna vägar med husbilen. Den går bara i max 80. Det är ofta irriterade köer bakom som blinkar och vill att vi ska flytta på ossFolk som kör 90 där det är enfiligt och 120 där det är dubbelfiligt. V A R F Ö R
Euumh, påminner mig om varför vi inte ska åka på såna vägar med husbilen. Den går bara i max 80. Det är ofta irriterade köer bakom som blinkar och vill att vi ska flytta på oss
Edit: det är lite störigt att åka långsam bil
Fast det är inte samma sak. Om någon (liksom hästtransporter och lastbilar) kör lagligt hela tiden så kommer man ju förbi så fort det blir 2 körfält. Trist att folk blinkar då. Det som är irriterande är de som tränar på att inte släppa förbi konkurrenter som i formel 1.
Nu kanske jag får lite skit för detta men jag lägger även till folk som där det är tvåfiligt och relativt mycket trafik, lägger sig i omkörningsfilen i 110 km/h när det är tillåten hastighet och sedan envisas med att ligga kvar där hela tiden "för det är ju en till där framme jag ska köra om snart"Lägg till folk som inte använder höger fil på motorväg utan abonnerar på mitt- eller vänsterfil.