Det är inte ens September och redan dyker det upp "jag öppnar x adventskalender" på Youtube...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt samma här. Det finns ingenting jag är speciellt sugen på att kolla på där nu så det var 149 onödiga kronorAtt jag tänkte avsluta discovery plus igår, glömde det och blev därför debiterad en månad i onödan...
Jag stör mig också på att skräckfilmer alltid börjar med att en familj flyttar in i ett nytt hus. Kan spöken inte flytta på sig? De kan gå genom väggar och mörda men inte flytta ut. Skulle vara mycket roligare med en skräckfilm om en familj som bott i samma hus hela livet och helt plötsligt får ett spöke.
... trodde du, ja. Jag stör mig dock på strutsmentaliteten att organisationen fram till för bara ett par dagar sedan lallat på med reklam à la ”du är väl anmäld” som att allt skulle genomföras på något underligt sätt.Att Göteborgsvarvet blir av ?! Jag förstår inte.
Medans samtidigt i sammanhanget små utomhusmarknader här uppe är inställda pga smittan. Eh, logik?!?!
Det är ju helt underbart ju! Inte en dag för tidigt.Det är inte ens September och redan dyker det upp "jag öppnar x adventskalender" på Youtube...
Det är ju helt underbart ju! Inte en dag för tidigt.
Man måste ju ha god tid på sig att bestämma vilken som verkar bäst samt för att få maxad julstämning! Speciellt under den här ohyggliga sommarsäsongen....
Jo typ minst tre månader
... trodde du, ja. Jag stör mig dock på strutsmentaliteten att organisationen fram till för bara ett par dagar sedan lallat på med reklam à la ”du är väl anmäld” som att allt skulle genomföras på något underligt sätt.
Och nu bara nej förresten det blir ju inget och vi behåller alla startavgifter oavsett om ni anmält er åratal innan covid ens uppfunnits.
Fast det finns väl massor av typen poltergeist?Jag stör mig också på att skräckfilmer alltid börjar med att en familj flyttar in i ett nytt hus. Kan spöken inte flytta på sig? De kan gå genom väggar och mörda men inte flytta ut. Skulle vara mycket roligare med en skräckfilm om en familj som bott i samma hus hela livet och helt plötsligt får ett spöke.
Nä det behöver vi inte. Å dessutom vill dom att man inte duschar!SMHI varnar för kraftigt regn i Gästrikland.
Det är det väl ingen som behöver mer av nu.
ska ni gå ut i regnet iställetNä det behöver vi inte. Å dessutom vill dom att man inte duschar!
Man dör inte för att man inte duschar varje dag, de ber folk att dra ner på allt som belastar avloppsledningarna.ska ni gå ut i regnet istället
Man dör inte för att man inte duschar varje dag, de ber folk att dra ner på allt som belastar avloppsledningarna.
När det väl börjar regna behöver man bara gå ut med tvål och schampo