Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag måste beställa kurslitteratur, helst i går. Dyrt och måste leta reda på litteraturlistan, leta var de är billigast osv osv. Stör mig också på att jag skjutit upp det ända tills nu😓
 
Strandskydd. Jag fattar att regler kan ändras med tiden och i vissa områden tycker jag självklart det är bra det finns strandskydd. Men i andra, där det blir ologiskt? Samtidigt som andra får bygga typ i vattnet. Rättvisa?!
 
Att mina nycklar är borta sen en vecka. Jag har aldrig tappat bort mina nycklar på riktigt, de har alltid dykt upp igen så jag lever i nån slags naiv tro att de gör det den här gången också. Men SÅ störigt.
 
Dagens Taxichaufför... valde av lite olika skäl åka Taxi, ifrån en tunnelbanestation. Använder Taxiföretages app (fruktansvärt smidigt tycker jag) där inte går mata in namnet på stationen, så måste trycka på kartan för få fram rätt adress (om inte kan den). Finns 2st ställen tycka på ena står typ namn X med Tunnelbanesymbolen på och andra bara X-tunnelbana, varav sist nämda är korrekt för ingången jag stod vid. Nu klantade jag mig ta första, tänkte det va rätt iochmed symbolen. Han ringde mig för han inte hitta och fråga vilken ingång jag står vid.. Ehh den enda? Han blev sur, men hitta mig till sist (tog inte många minuter) , sa fanns två ingångar och som sagt jag vet bara finns en. Insåg sen mitt misstag när han kom fram att jag klickat fel på kartan, och ursäkta mig naturligtvis. Men föraren fortfarande grinig och hävdar köra på Taxametern pga han tyckte jag va dum eller vad man ska säga O_o , trots bokat fastpris. Blev några kronor dyrare, men priset inte viktig mer princip så slängde iväg mail till företaget :devil:
 
Att jag varje nattvecka är så fruktansvärt sötsugen HELA arbetspasset. Det är som om något slår på så fort jag bytt om. Spelar ingen roll att jag åt ordentlig middag vid 19 och sedan två äpplen innan kl 00. Har ingen självdisciplin och kan trycka i mig diverse småpåsar godis/kakor men ändå släpper det inte. Har provat att inte köpa hit något ätbart men då mår jag bara dåligt.
 
Alla dessa pro-vaccinreklamer man inte kan hoppa över eller komma undan någonstans! :arghh: Måste de vara så förbaskat grafiska hela tiden, och måste de vara presenterade så att man inte kan skippa dem?! Guh. För mig, i alla fall, har de motsatt effekt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 167
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 858
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 316
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp