Håller med!Att alla värktabletter är så stora. Går det inte att göra dom mindre. Mina allergitabletter har en optimal storlek tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Att alla värktabletter är så stora. Går det inte att göra dom mindre. Mina allergitabletter har en optimal storlek tycker jag
Har du kollat studentapan? Väldigt mycket finns där till bra prisAtt jag måste beställa kurslitteratur, helst i går. Dyrt och måste leta reda på litteraturlistan, leta var de är billigast osv osv. Stör mig också på att jag skjutit upp det ända tills nu
Har du kollat studentapan? Väldigt mycket finns där till bra pris
Aha vad drygt! Jag har bara sålt via dem och det har varit väldigt smidigtKöpte därifrån sist och det var bra! Förutom att jag fick ca 5 melj per bok där studentapan ville att jag skulle recensera säljaren och dom själva och jag vet inte allt
I soffan känns väl lite väl, men förstår absolut att han kan vilja ha den frammeJag stör mig lite på att sambon verkar ha lite svårt släppa taget om sin brors (tomma) urna och tycker det är en bra idé ha den ståendes i soffan på båten
Nu är det visserligen i båten, hade det varit hemma hade jag nog satt ner foten ganska bestämtI soffan känns väl lite väl, men förstår absolut att han kan vilja ha den framme