Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startade wordfeud för skojs skull, har inte spelat på evigheter.

Första slumpmässiga motståndaren är en man. Han inleder med ordet kåt. Sen skriver han hej i chatten.

Kom igen liksom 🤦‍♀️
En liten anekdot på temat...

Senast jag spelade Wordfeud så hade jag användarnamnet "Torvin Marsten" (en sammanblandning av mina två dåvarande hundars namn, Torsten och Marvin) och en anonym profilbild på en av hundarna. Delvis för att undvika såna där snuskgubbar.

Slumpades mot en tjej, och inledde med det bästa ord jag kunde lägga - SEX. (Ett X liksom, klart jag ville lägga det!)

Motståndaren avslutade spelet direkt, och först då insåg jag hur denne kan ha tolkat det :o
 
Jag stör mig på att jordbrukarna kör så vidrigt fort med sina traktor och vagn ekipage på vår smala väg. Jag har full förståelse för att de har bråttom nu vid skörden och att de kör för allt tygen håller in till stan för att tömma och jag stör mig inte en enda sekund på att man får ligga bakom en lång rad av traktorer på 80 vägen men de behöver inte köra så fort att de omöjligt kan bromsa utan att vobbla av vägen. Jag sitter och försöker få ett hum om tiden jag har på mig att hämta mina hästar. Att gå 500 meter på vår lilla väg är inga problem annars men tidigare idag fick jag gå ner i diket när jag mötte en av traktorerna och trots att han ändå körde bara 30 cm bredvid mig trots att jag stod i diket körde han vidare i samma fart. Han såg mig men struntade uppenbarligen i att han fick möte. Tack och lov hade jag varken hund eller hästar med mig då. Någon har redan varit av och alla här vet hur lös vägen är i kanterna så de kan knappast ha någon som helst självbevarelsedrift heller. Det lär inte vara kul att välta med ett sådant ekipage.
 
En liten anekdot på temat...

Senast jag spelade Wordfeud så hade jag användarnamnet "Torvin Marsten" (en sammanblandning av mina två dåvarande hundars namn, Torsten och Marvin) och en anonym profilbild på en av hundarna. Delvis för att undvika såna där snuskgubbar.

Slumpades mot en tjej, och inledde med det bästa ord jag kunde lägga - SEX. (Ett X liksom, klart jag ville lägga det!)

Motståndaren avslutade spelet direkt, och först då insåg jag hur denne kan ha tolkat det :o
Det där var ju ändå lite kul, även om jag verkligen förstår att din motspelare avslutade matchen 😅
 
Inlägg på Facebook där en person skriver att hon är missnöjd med färgen på mosaiken (pelare bakom duschblandare) i sitt badrum och frågar vad man kan göra åt det.

Får flera förslag i kommentarerna a la "Kontakta en plattsättare, det är ett enkelt jobb att byta! 🤩🤩🤩" av diverse dumskallar som aldrig hört talas om tätskikt eller våtzoner 🤦‍♀️
 
På att mitt pekfinger protesterar efter 5 timmars stickning idag;)

jobbigt att vara nybörjare och ha psoriasishänder.
 

Bifogade filer

  • 4BB70CEF-E155-463F-AB5D-FFF9AF330460.webp
    4BB70CEF-E155-463F-AB5D-FFF9AF330460.webp
    118,3 KB · Visningar: 26
Att jag länge funderat på att testa Washologi men inte har hittat det i butik, men nyligen ramlade över ett resekit. Har nu testat, är nöjd och googlar på återförsäljare och upptäcker då att det finns på flera ställen jag passerar dagligen på resa till kontoret...🙈
 
Imorse när jag åkte till jobbet ställde jag en stor sån ullaredskasse full med pant (aluminiumburkar) i skuffen, tyckte jag ställde den stadigt och satte även en annan tyngre grej brevid som stöd. Den välte i en av rondellerna :meh:
 
Kan man? Så långt har jag inte tänkt upptäckte det igår Blev jätteförvirrad när jag hade mer pengar på kontot som stod överst Sen blev jag skitsur :p
Japp :) Du kan kalla dina konton för precis vad du vill. Gå in på aktuellt konto, klicka på de tre prickarna högst upp till höger så kommer "byt namn på konto" upp. Klicka på det och du kommer till "namnge ditt konto".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 167
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 858
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 316
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp