Tänkte sagt det samma! Bra sida @parellikuskenMin dammsugare är från 1997 och jag hade problem att hitta påsar tills jag blev tipsad om dammsugarpasar.nu. Det var jättelätt att hitta där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte sagt det samma! Bra sida @parellikuskenMin dammsugare är från 1997 och jag hade problem att hitta påsar tills jag blev tipsad om dammsugarpasar.nu. Det var jättelätt att hitta där.
När jag bodde utomlands tutade man alltid inför en tvär kurva eller annan plats med dålig sikt. Jättepraktiskt, tyckte jag. Man skulle kunna skicka dit de där kränkta männen men då finge de väl hjärtattack.Den där körskolan där allt för många män gått, som lär ut att tuta = att ge någon fingret och ifrågasätta deras manlighet, kan inte den sluta ge lektioner?
(När jag gick i körskolan fick jag lära mig att tuta det gjorde man när man var rädd att någon inte sett en - t.ex. om de eller man själv var på fel plats. Att det var djup förolämpande glömde min körskola att berätta för mig)
Fel trådHaft en härlig kväll, god mat, skratt och sen avslutade jag och ena kompisen med att dricka te och prata hemma hos mig, välbehövligt Så härlig känsla när man bara klickar allt mer för varje gång man umgås och verkligen känner att man kan lita på sin kompis
Nu ska jag duscha och sen lägga mig. Är sådär skönt avkopplad och trött så kommer sova gott inatt
Japp Jag var övertygad om att jag kollade så jag postade rätt tråd dessutom Tack!Fel tråd
Jag stör mig något fruktansvärt på en av mina kollegor jag får ett psykbryt så fort jag ser människan
Hur man gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt är dennes arbetsmoral och alla problem får ”någon annan” lösa
Tjahapp, då är de igång igen. Det slutar aldrig!Mina grannar och deras ständiga projekt. När ett är avslutat påbörjas nästa. Alla projekt innebär oljud som borra, såga, hamra, bilar och släpkärror och högljudda diskussioner.
Plus i kanten dock för att det bara är dagtid. Men glöm lugn och ro på uteplatsen.