Jag tyckte det var snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig fullkomligt neutral inför både Ricky och hans skägg. Men jag diggar färgat skägg sådär generellt. Det är ju mycket roligare än hår, växer så fort att folk kan byta färg jätteofta och plättlätt!Jag tyckte det var snyggt!
Jag känner mig fullkomligt neutral inför både Ricky och hans skägg. Men jag diggar färgat skägg sådär generellt. Det är ju mycket roligare än hår, växer så fort att folk kan byta färg jätteofta och plättlätt!
Var glad över att du i alla fall inte hann tvätta och sedan hänga nästan allting innan du insåg att du inte använt tvättmedel.. Gud vem skulle vara så korkadHaha men vad trött jag blir på mig själv. Går runt och plockar ihop saker att tvätta. Står och tittar på handdukarna och tänker att dem ska jag slänga i maskinen.
-sen trycker jag på knappen och startar tvätten. Utan handdukar i.
Ställ några tunga krukor i vägen? Gärna med taggiga växter iDe har renoverat gården här och gjort fint och spärrat av så bilar inte kan köra in men det är en bänk som går att flytta på så nu har folk börjat flytta den och parkera på gården. Trist om nya stenplattorna spricker.
Majonnäs på sushi? Va??Testar nytt sushiställe idag och de har vräkt på majonnäs och nån annan jäkla sås över min sushi Jag föredrar känna mer smak av själva sushin än sås och dessutom är den svagt rullad... Dags återvända till mitt favvoställe
Det används rätt ofta för att hjälpa till med att hålla ihop rullen men då är det jättetunt lager som knappt märks. Det här med att vräka på mycket över rullarna är jäkligt konstigt dockMajonnäs på sushi? Va??