kan vara så att detta är första steget i min sluga plan för att göra mig av med alla och köpa en enhetlig uppsättning iställetFast då har du ju ännu färre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan vara så att detta är första steget i min sluga plan för att göra mig av med alla och köpa en enhetlig uppsättning iställetFast då har du ju ännu färre..
Jo, jag håller med dig. Upplyste bara om att Jordbruksverket inte kontrollerar det helaNää det är klart, man kanske inte ska belasta dem om inte situationen är ohållbar. Men istället informera grannen om att det är olagligt att lämna sitt djur?
Hur?Att jag råkat "elda upp" halva min ögonfrans
Känner igen det!Att jag råkat "elda upp" halva min ögonfrans
Vi har eldat ris i två dagar, idag skickade brasan iväg lite brinnande småbitar som uppenbarligen tog lite av min ögonfrans
Jamen precis.Det 'roligaste' är att när paketet kommit efter sju sorger och åtta bedrövelser och man hämtat ut det plingar det i telefonen. PostNord: Betygsätt vår service så vi kan förbättra oss...
Skulle precis skriva samma, en dag från UK hit och nu en vecka i Sverige och inget har hänt.Jamen precis.
Det löjliga är att det tar 2 dagar för ett paket från USA att anlända till Sverige, sen tar det över 14 dagar för Postnord att leverera det till mig Hade ju typ gått snabbare att ro över Atlanten och hämta hem det själv.
Jag har säkert haft 15-20 olika arbetsgivare och har ingen koll alls på min tjänstepension. borde verkligen styra upp och flytta så jag har allt på samma ställe.Att det inte står vem/vilken arbetsgivare som har betalt in vad i försäkringsbrev mm som kommer på posten. Idag fick jag två kuvert från Pensionsvalet gällande tjänstepension. Nu vet jag väl i princip vem som gjort vad i dagsläget, men i framtiden då om man har haft flera arbetsgivare efter x antal år?
Visst jag kan väl säkert höra av mig och kolla vem som tecknat försköning A, B, C själv, men ändå.
De kanske bara jobbar på måndagar....Väntar på ett paket.
Beställde förra måndagen, pengar dragna och har fått orderbekräftelse (din order behandlas). Sen tyst. Ingen leveransbekräftelse eller paket-id.
Butiken är stor och välkänd så tror inte det är nåt skumt, bara jag som är otålig - och blir lite tjurig när de på hemsidan skriver "snabba leveranser! 1-4 arbetsdagar".
Att ramlösa tagit fram ett "funktionsvatten"
Om det ändå vore så väl.De kanske bara jobbar på måndagar....