Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det visade sig att hon visst blivit fullvacvinerad vid det förra tillfället. Den här gången var den årliga vaccinationen tidigarelagd för att ponnyn skulle komma i fas med vår andra häst . Det var sååå jag hade tänkt, ja. Dåligt minne. Jepp . Har alltid haft och inte lär det bli bättre med åren....Jag missade sista grundvaccineringen på ponnyn med en dag (182 dagen idag när vetten kommer). Omständigheter gjorde att livet kom emellan och jag inte kunde boka första veckan i april som planerat.
Nåja. Ponnyn ska inte tävla och nu vet vi iallafall att hon är skyddad (det saknades vacc för sista året i passet när vi köpte henne).
I vintras missade jag även tiden för grundvacc på botulism så måste göra om den i höst. Är huvudet dumt får plånboken lida . /Tualma på Avdelningen-för-många-bollar-i-luften-i-kombo-med-dålig-koll-på-planeringen
Hade kunnat funka om de inte varit spärr så man måste trycka ner den samtidigt som man vrider. Det orkar inte mina händer medpolygrip? Det är min räddning när korkar krånglar.
Har du provat en sån här?Hade kunnat funka om de inte varit spärr så man måste trycka ner den samtidigt som man vrider. Det orkar inte mina händer med
Väcktes 02:30 av mina partyglada grannar. Like clockwork. De börjar alltid hemmafesten runt 02:15, gissar att det matchar mot när någon nattbuss från krogen anländer.
Denna gång ringde vi störningsjouren som kom, så det var tyst 03:20 (annars brukar de hålla på till 05).
03:25 knackade det och ringde på dörren -det var grannen. Öppnade INTE
Faktum är att ja, det kan nog hända att dammsugaren ska fram. Det ska dammsugas särskilt noga kring trösklar.Jag hoppas du tänker dammsuga nu?
Du har inga tavlor som behöver spikas upp? Eller hål som ska borras också?Faktum är att ja, det kan nog hända att dammsugaren ska fram. Det ska dammsugas särskilt noga kring trösklar.
Är det inte dags att möblera om?Faktum är att ja, det kan nog hända att dammsugaren ska fram. Det ska dammsugas särskilt noga kring trösklar.
Funderar på nån aerobics-klass här på morgonen. Eller stepp.Du har inga tavlor som behöver spikas upp? Eller hål som ska borras också?
Funderar på nån aerobics-klass här på morgonen. Eller stepp.
Det är ju vår, så vårskrik är väl fullt rimligt?Köra lite primalskriksterapi? Finns säkert någon Youtube-tutorial
Det är ju vår, så vårskrik är väl fullt rimligt?
Jag är sååå nyfiken på hur den där omskrivna blomsterpålen ser ut egentligen! Kan du inte lägga upp en bild?