En helt främmande världÅh, jag lider med dig
Tittat lite på kursen och förstår var femte ord..
Men det ska nog gå med lite vilja, right?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En helt främmande världÅh, jag lider med dig
Ja, det tror jagEn helt främmande värld
Tittat lite på kursen och förstår var femte ord..
Men det ska nog gå med lite vilja, right?
Visst är det jobbigt. Livet skulle vara så mycket enklare (roligare)På att inte alla har samma humor som jag
Menar om råka ge en "like" på en meddelande? Isåfall klicka på samma symbol så ska det försvinnaStör mig på att man inte kan ta bort smileys från inlägg på Messenger om man råkat trycka dit en av misstag.
Ok. Har aldrig fått till det.Menar om råka ge en "like" på en meddelande? Isåfall klicka på samma symbol så ska det försvinna
Finns det några ställen där en vill ha kattkräkKattkräks på ställen där man ... inte vill ha kattkräks.
Min brukar vanligtvis placera det på golvet. Acceptabelt enkelt att torka upp.Finns det några ställen där en vill ha kattkräk
Jag kan svara på denFinns det några ställen där en vill ha kattkräk
Eller uppe på en obehandlad träbyrå, så att det rinner ner över kanten och lådorna.Jag kan svara på den
Japp, helst väl synlig på ett golv och inte på den lurvigaste nyinköpta mattan.. Som man inte ser kattkräkset på innan det är för sent utan upptäcker det först när dammsugarmunstycket kört fram och tillbaka, fram och tillbaka ett par tre gånger. Så kattkräkset har hamnat ännu mer överallt.