Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte konstigt att bo ihop med sina föräldrar länge pga ekonomin. Vet flera över 30 som bara får deltidsjobb som städare mm som inte har något val
Mycket möjligt men hon förväntade sig att jag aldrig flyttat hemifrån. Och när jag sa vart jag bodde så utbrast hon ”OJ och du som inte har körkort!!!” Och jag bara jooo det har jag (tog det dock förra året) och då sa hon ”åh!? Men du har ingen bil?!?!” Och jag jo men jag parkerade på stora parkeringen då jag inte haft körkort så länge och kör sällan så tycker det är lättare att stå på stora parkeringen än att köra in bakom affären och få plats när man börjar sist av alla (så att det typ är fullt där bak) då sa hon inget mera senDet är inte konstigt att bo ihop med sina föräldrar länge pga ekonomin. Vet flera över 30 som bara får deltidsjobb som städare mm som inte har något val
Skum personMycket möjligt men hon förväntade sig att jag aldrig flyttat hemifrån. Och när jag sa vart jag bodde så utbrast hon ”OJ och du som inte har körkort!!!” Och jag bara jooo det har jag (tog det dock förra året) och då sa hon ”åh!? Men du har ingen bil?!?!” Och jag jo men jag parkerade på stora parkeringen då jag inte haft körkort så länge och kör sällan så tycker det är lättare att stå på stora parkeringen än att köra in bakom affären och få plats när man börjar sist av alla (så att det typ är fullt där bak) då sa hon inget mera sen
Speciellt när jag bott själv sen jag var 17...Men det var ju ändå en konstig kommentar! Som om hen förväntade sig eller tyckte sig veta att @sweep fortfarande bor med sin mor.
Kan man fortsätta trycka ner folk även efter 21 år så gör väl folk detSkum person
Kanske blandade ihop dig med någon annan? Ansiktsblind?Mycket möjligt men hon förväntade sig att jag aldrig flyttat hemifrån. Och när jag sa vart jag bodde så utbrast hon ”OJ och du som inte har körkort!!!” Och jag bara jooo det har jag (tog det dock förra året) och då sa hon ”åh!? Men du har ingen bil?!?!” Och jag jo men jag parkerade på stora parkeringen då jag inte haft körkort så länge och kör sällan så tycker det är lättare att stå på stora parkeringen än att köra in bakom affären och få plats när man börjar sist av alla (så att det typ är fullt där bak) då sa hon inget mera sen
Speciellt när jag bott själv sen jag var 17...
men jag umgås en del med min mor och det är väl underligt kanske?
Nu kom jag på en sak att störa mig på!Stör mig på att en kollega på nya jobbet som också är en gammal skolkamrat frågade ”ja du bor väl fortfarande med din mor?” Jag har bott ensam sen jag var 17 och är 36 nu så nej jag bor inte med min mor. Och varför skulle jag göra det?
åh nej vi gick i samma klass från ettan till nian och vi var bästa vänner fram till mellanstadiet.. det bor 1000 personer här så nej hon vet vem jag ärKanske blandade ihop dig med någon annan? Ansiktsblind?
Ja verkar ju som det eftersom jag tydligen ska bo hemma änÄr det?
Klart legit att störa sig på. Jag avskyr när de byter narrator mitt i en serie!Stör mig på att bokserien jag just nu lyssnar på har olika uppläsare för varje bok och att nuvarnade bok har två uppläsare som alternerar varav tjejen är skiiiiittråkig lyssna på
Klart legit att störa sig på. Jag avskyr när de byter narrator mitt i en serie!
+1 på den!Stör mig på vårdpersonal som skriver fel i journalen.
Ja, de ”har inte tid med sånt”.+1 på den!
Och att den inte blir tillrättad trots tillsägelse.
Men jag önskar att hon som läste boken som utspelar sig till stor del i Norge hade haft nån form av koll på hur norska ord uttalades. Otroligt störigt uttal!