Det är allt som har koppling till Google som strular, resten fungerar
Fast för mig funkar alla appar, inkl Gmail, Chrome och allt googligt. Konstigt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är allt som har koppling till Google som strular, resten fungerar
För mig med. Android.Fast för mig funkar alla appar, inkl Gmail, Chrome och allt googligt. Konstigt..
Fast för mig funkar alla appar, inkl Gmail, Chrome och allt googligt. Konstigt..
Nu funkar min telefon igenLäste på aftonbladet nyss att Android har problem med sina appar.. Får hoppas det löser sig snarast.
Nä, det syns ju ändå att jag kryssat fel, och själva känslan av att kryssa fel är det som är värst. Får ju dopamin av att kryssa i något, så att kryssa fel blir jättejobbigt.Du behöver tipp-ex!
Prova en app? Colornote tycker jag funkar för listor.Nä, det syns ju ändå att jag kryssat fel, och själva känslan av att kryssa fel är det som är värst. Får ju dopamin av att kryssa i något, så att kryssa fel blir jättejobbigt.
Fungerar inte för mig av diverse anledningar Vissa listor har jag i telefonen men inte alla, behöver det visuellt framför mig vad jag ska göra under en arbetsdag t.ex. Jag anser helt enkelt att den rimligaste lösningen är att jag slutar kryssa felProva en app? Colornote tycker jag funkar för listor.
Jag har också varit sjuk länge, är inne på vecka fem. (Också negativ flera gånger).Jag stör mig på att jag haft hosta och varit förkyld i 6 v.
Kan skiten gå över någon gång?!
(Jag är testad negativ flera gånger.)
Då kan vi störa oss tillsammans! Gemansamt kanske vi kan bekämpa fienden?Jag har också varit sjuk länge, är inne på vecka fem. (Också negativ flera gånger).
Helt klart! Jag har redan provat det mesta, men det som fungerar bäst är chips följt av ett glas vin.Då kan vi störa oss tillsammans! Gemansamt kanske vi kan bekämpa fienden?
Jag försökte med Ballerinakex igår men utan framgång.
Hör gärna av dig om du kommer på något briljant knep!
Jag har hört att man behöver använda ballerinakexen under en längre tid för att de ska ge resultat! Allra minst till symptomen är borta, ännu bättre att fortsätta lite längre för att de inte ska komma tillbaka.Då kan vi störa oss tillsammans! Gemansamt kanske vi kan bekämpa fienden?
Jag försökte med Ballerinakex igår men utan framgång.
Hör gärna av dig om du kommer på något briljant knep!
3 gånger om dan i 14 dagar eller till symptomen avtar kanske?Jag har hört att man behöver använda ballerinakexen under en längre tid för att de ska ge resultat! Allra minst till symptomen är borta, ännu bättre att fortsätta lite längre för att de inte ska komma tillbaka.