Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag gör fel på mina 'att göra'-listor. Jag älskar listor och gör jättesnygga och välorganiserade listor men allt som oftast lyckas jag kryssa i något som färdigt när det inte är det och det förstör ju hela grejen och att göra en ny lista för att få kryssa i igen känns inte alls samma sak. Fast, ibland kan jag skriva till det igen längst ner på listan men ändååå, jag vill att mina snygga listor ska vara perfekta och att jag inte ska kryssa i fel
Jag har en halvrisig vagn som jag försökt sälja i två år, som jag tycker att är jättefin. Inget napp och nästa år måste den flyttas. Det kommer nog hamna blommor i den så får den fortsätta förfalla. Samma sak med risslor i behov av renovering, det finns ingen som är intresserade av jobbet och förvaringsutrymmen är ofta begränsade.En bekant på min FB lägger ut en bild på en nyköpt släde hon ska ha till sin häst. Hon får kommentaren "En sån skulle jag vilja ha i trädgården och dekorera med blommor".
Alltså vad är det med folk och dekorera körredskap med blommor?
Jag ser inte fram emot ett möte jag ska ha imorgon via Skype. Datorn hävdar bestämt att Skype inte funkar och att min organisation valt att använda Teams istället. Ja, VÅR organisation ja - men de jag ska ha möte med vill använda Skype.Jag irriterar mig på zoom.
Min vanliga dator är en stationär utan mic och kamera. Jag har en kommunal padda och en mkt gamma liten laptop.
Den stationära kan jag ju inte använda. Kommunala paddan hävdar att länken inte leder någonvart och det lilla laptopen hackar och krånglar.
(Kommunala sammanträden sköts via Teams och funkar utmärkt på padddan).
Samma här! Undrar om det är något större systemfel?Nu har fler appar i mobilen börjat krångla och krascha.
Inte här heller. Android (Samsung).Här kraschar inget, peppar peppar. Android eller iOS?
Samma här! Undrar om det är något större systemfel?
Här kraschar de också!
Så bör vara något fel..
Konstigt.Här kraschar det också. Jag trodde min telefon börjat ge upp för gott men då är det något större fel alltså.
Här kraschar inget, peppar peppar. Android eller iOS?
Jag har Android (Samsung)Inte här heller. Android (Samsung).
Nu har jag uppdaterat telefonen men den fortsätter att krascha i ett kör. Fan.Konstigt.
Min mobil har velat uppdatera ett tag så nu ska den få uppdatera i natt så får jag se om felet försvinner. Det är sjukt irriterande att få kraschrapporter hela tiden när jag skriver.
Jag har Android (Samsung)
Min har också problem, sen igår em. Hjälpte att ominstallera apparna. Får fortfarande upp kraschrapporter dock när jag går in i apparna som haft problem. Det bara blinkar till i nedre delen av skärmen. Störigt med blinkandet men nu funkar apparna iaf Har också en samsung-telefon.Nu har jag uppdaterat telefonen men den fortsätter att krascha i ett kör. Fan.
Läste på aftonbladet nyss att Android har problem med sina appar.. Får hoppas det löser sig snarast.Min har också problem, sen igår em. Hjälpte att ominstallera apparna. Får fortfarande upp kraschrapporter dock när jag går in i apparna som haft problem. Det bara blinkar till i nedre delen av skärmen. Störigt med blinkandet men nu funkar apparna iaf Har också en samsung-telefon.
Det är allt som har koppling till Google som strular, resten fungerarMärkligt, jag sitter också med android och har inga problem med nån app