Men tänk så skönt det blir att rensa ut skiten. Jag ääälskar att rensa ut skitStör mig på hur fruktansvärt mycket saker jag äger!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk så skönt det blir att rensa ut skiten. Jag ääälskar att rensa ut skitStör mig på hur fruktansvärt mycket saker jag äger!!
Tror jag kastar tre svarta sopsäckar och ska iväg med 3 Ica-kassar till där man kan donera kläder. Ser knappt att jag rört något känns det som...Men tänk så skönt det blir att rensa ut skiten. Jag ääälskar att rensa ut skit
Gör 0% en vecka eller två då och fråga igen sen vad han tänker om vad du gör i normala fall efter det...Att av det jag gör när det kommer till städ/disk/fix räknas tydligen bara en 40% eller så... Alltså diskussion med karln som är helt och hållet övertygad om att han faktiskt gör 'allt' hemma.
Gaaaah
Gör 0% en vecka eller två då och fråga igen sen vad han tänker om vad du gör i normala fall efter det...
Håll ut. Skit i listor.Försöker ibland, men lyckas aldrig hålla ut...
Vi ska prova med lista för ALLT ett par veckor och utvärdera..
Båda iofs rätt nöjda med det, men får se hur bra man kommer ihåg att fylla i. Och vem som får styra upp att det blir en lista
Oväntat extra störningsmoment som kommit av detta: 2021 innebär inte munsår bara att jag ser förjävlig ut och har ont - det innebär också att jag inte kan gå och handla eftersom det krävs munskydd i affären, och jag inte kan ha munskydd just nu på grund av ovan nämnda munsår. Tur jag har en sambo som kan springa och handla åt mig iställetJa ja nämen jag tar väl och stör mig på munsår igen då. Jag fattar ingenting - det är andra gången på en månad jag får det nu! Hade det massor upp till 20-årsåldern ungefär, men sen dess har det kommit max en gång vartannat år. Tills nu alltså, när kroppen slår till två gånger inom tre veckor. Denna gången är det en riktigt jävlig variant dessutom och jag trivs bäst om jag slipper le, prata, eller överhuvudtaget röra på läpparna just nu. Flytande föda känns lockande (och därför har jag just sörplat i mig lite smält glass). STACKARS MIG!
Skulle tipsa om munsårsplåster men jag får bara nya munsår i kanten av plåstret.Oväntat extra störningsmoment som kommit av detta: 2021 innebär inte munsår bara att jag ser förjävlig ut och har ont - det innebär också att jag inte kan gå och handla eftersom det krävs munskydd i affären, och jag inte kan ha munskydd just nu på grund av ovan nämnda munsår. Tur jag har en sambo som kan springa och handla åt mig istället
Skulle tipsa om munsårsplåster men jag får bara nya munsår i kanten av plåstret.
Skulle tipsa om munsårsplåster men jag får bara nya munsår i kanten av plåstret.
Samma här! Jag provade det en gång och aldrig mer!
Oj! Vi fick påminnelse om påsk nu. Det känns ju rimligt ändåNU vill barnets förskola veta när hon vill vara ledig i sommar . Jag förstår såklart att de vill planera sin semester osv, men jag har ju för tusan knappt planerat hur jag ska vara ledig i påsk än
Oj! Vi fick påminnelse om påsk nu. Det känns ju rimligt ändå