Öppnar FB och möts av ett inlägg där en person påstår att abort inte är veganskt. Orkar inte mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ledsen för skratta-reaktionen men det där fick mig nästan att sätta i halsen.Öppnar FB och möts av ett inlägg där en person påstår att abort inte är veganskt. Orkar inte mer.
Mig med!Jag är ledsen för skratta-reaktionen men det där fick mig nästan att sätta i halsen.
...och där kom mensen precis när jag anlänt där jag inte vill ha den. Jaja, jag är inte gravid iaf, alltid nåt.Uppskjutna planer och sen mens.
Med nuvarande oflyt har jag väl blivit gravid trots kondom eller så får jag monstermens just precis när jag inte vill ha den
chipsen smakar nästan ingenting. Skulle säga att de är nästintill okryddade
Middagen hade smak - och sambon sa samma om chipsen så nog bara dåliga chips, puh!Eh... kan du vara sjuk? Pesten som härjar nu har ju bla smakbortfall som symptom.
Middagen hade smak - och sambon sa samma om chipsen så nog bara dåliga chips, puh!
Varnade kring 0530 och tänkte gå en promenad.Vakna kl 6 på en söndag stör mig.
Sånt där stör mig. Saker som bara försvinner i flyttar. Likom, man tömmer en bostad och kör ALLT som är där till nästa ställe. Hur kan saker försvinna?? Sjukt störigt.Stör mig på att vi inte hittat spritköket och tillbehören. De försvann när vi flyttade..
Eller hur! Det låg ingenting kvar i varken lägenhet, bil eller släp. Ändå är grejer borta.Sånt där stör mig. Saker som bara försvinner i flyttar. Liksmo, man tömmer en bostad och kör ALLT som är där till nästa ställe. Hur kan saker försvinna?? Sjukt störigt.
Och nu stör jag mig på att jag sa att jag skulle gå promenad med en vän. Annars kunde jag ha gått nu.Varnade kring 0530 och tänkte gå en promenad.
Det visade sig blåsa halv storm så jag stannar inne