Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter rimligt!3 gånger om dan i 14 dagar eller till symptomen avtar kanske?
För länge sen när jag var medryttare på en häst så var det nån unge (fjortis, typ. Själv var jag runt 22), som brukade fråga om jag ska galoppera eller hade galopperat. Om jag hade ridit ut så kunde hon komma och fråga om jag hade galopperat.En i stallet som varje dag frågar om jag ska rida. Och hen vet ju att jag inte ska rida just nu pga en svullnad, hästen står i sjukhage osv. Ändå frågar hen varje dag. Inte om svullnaden gått ner eller så, utan "Ska du rida?". Igår frågade hen för säkerhets skull två gånger
Alltså jag fattar ju att hen frågar på automatik och försöker vara snäll och trevlig, men nu börjar jag surna - eftersom hen vet varför jag inte rider.
Glömde att jag lagt in bröd i ugnen för att rosta.
Tur att jag också glömde sätta på värmen på ugnen.
Och nu satte jag på ugnen och började läsa en tråd om doodleavel.Glömde att jag lagt in bröd i ugnen för att rosta.
Tur att jag också glömde sätta på värmen på ugnen.
Och tänkte inte på att det går djävligt mycket snabbare om man lägger in nya bröd när värmeslingan redan är glödhet från start. Mer svarta brödskivor.Och nu satte jag på ugnen och började läsa en tråd om doodleavel.
Den var lång.
Svarta bröd och osigt kök.
Fortfarande inget att äta.
Stör mig på att en kollega på nya jobbet som också är en gammal skolkamrat frågade ”ja du bor väl fortfarande med din mor?” Jag har bott ensam sen jag var 17 och är 36 nu så nej jag bor inte med min mor. Och varför skulle jag göra det?
Det är inte konstigt att bo ihop med sina föräldrar länge pga ekonomin. Vet flera över 30 som bara får deltidsjobb som städare mm som inte har något valStör mig på att en kollega på nya jobbet som också är en gammal skolkamrat frågade ”ja du bor väl fortfarande med din mor?” Jag har bott ensam sen jag var 17 och är 36 nu så nej jag bor inte med min mor. Och varför skulle jag göra det?