Jaha.. nu ringde han. Han kommer om 30 så ca 11:45 kommer han, tur att jag är hemma ett tag till innan föreläsningen kl 13:15.. ”leverans 07:00-11:00” in my ass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är vanligare att man får frågan när det är billiga grejer. Därför skänker jag inte något längre. Alternativt svarar jag: "Absolut, jag skjutsar det till x för 100 kr".oh oh en grej jag irriterar mig på mycket. Lägger ibland ut grejer på försäljning. Ofta till mycket låga priser alternativt bortskänkes
Många köpare vill då att jag ska åka kors och tvärs för att möta upp.
Nä nä kan i sin höjd ta med det till jobbet skicka med det med sambo eller liknande men annars får man faktiskt anstränga sig lite. Det handlar liksom om grejer som man antingen får grats eller till under 50-lappen. Jag vill bara bli av med det och istället för att slänga/åka till återvinningen provar jag ibland att sälja.
Säljer jag dyra saker möter jag gärna upp men inte tusan sätter jag mig i bilen och åker in till stan för att du vill köpa/ha?
Sjukt irriterande
Jag gick med på det en gång, sen stod jag där mitt i stan med kassar fulla med krukor, personen kom inte jag skulle ta tåget vidare till föreläsning. Fick lämna krukorna på trottoaren som en annan idiot och sen har jag aldrig gått med på det mer.oh oh en grej jag irriterar mig på mycket. Lägger ibland ut grejer på försäljning. Ofta till mycket låga priser alternativt bortskänkes
Nä nä kan i sin höjd ta med det till jobbet skicka med det med sambo eller liknande men annars får man faktiskt anstränga sig lite. Det handlar liksom om grejer som man antingen får grats eller till under 50-lappen. Jag vill bara bli av med det och istället för att slänga/åka till återvinningen provar jag ibland att sälja.
Säljer jag dyra saker möter jag gärna upp men inte tusan sätter jag mig i bilen och åker in till stan för att du vill köpa/ha?
Sjukt irriterande
oh oh en grej jag irriterar mig på mycket. Lägger ibland ut grejer på försäljning. Ofta till mycket låga priser alternativt bortskänkes
Sjukt irriterande
Jag gick med på det en gång, sen stod jag där mitt i stan med kassar fulla med krukor, personen kom inte jag skulle ta tåget vidare till föreläsning. Fick lämna krukorna på trottoaren som en annan idiot och sen har jag aldrig gått med på det mer.
Ja herregud, detta
Jag brukar skriva att det ska hämtas, men ändå är det alktid någon som tycker det är för långt,noch frågar om man inte kan mötas upp någonstans.
Låter som bedrägeri skulle jag säga.Idioten som igår kväll halv nio knackade på min dörr - från ett larmbolag, för att visa mig en kort informationsfilm på sin dator. Just det, en ensamstående kvinna kommer givetvis att släppa in en främmande man mitt under coronapandemin...
Tyckte jag också ända tills jag fick svar från företaget att deras säljare jobbar e.m. till ca 21.00 och alltid visar legitimation, vilket han gjorde förvisso men fem NEJ räckte inte ändå. Om jag vill ha larm vet jag vem jag inte vill köpa det av!Låter som bedrägeri skulle jag säga.
Men herregud. Snart räcker det inte med att blocka dem på telefonen utan en får sätta någon slags fälla utanför dörren för dem också...Tyckte jag också ända tills jag fick svar från företaget att deras säljare jobbar e.m. till ca 21.00 och alltid visar legitimation, vilket han gjorde förvisso men fem NEJ räckte inte ändå. Om jag vill ha larm vet jag vem jag inte vill köpa det av!
Stör mig på folk som inte kan gå på rätt sida vägen när de är ute och går.
Hade en som sprang på fel sida ute på en stor länsväg där det är 90km/h.... jag fattar inte hur de tänker, det är för ens egen säkerhet, det är ju bättre att se vad som är på väg mot en än att bli överraskad bakifrån. Långt ifrån alla som är så snälla som jag är som håller ut och saktar ner...
På så stora vägar tycker jag det i vissa fall är vettigt att gå en kortare sträcka på fel sida. Hellre än att korsa två gånger som ökar risken mycket mer för både mig och bilarna.Stör mig på folk som inte kan gå på rätt sida vägen när de är ute och går.
Hade en som sprang på fel sida ute på en stor länsväg där det är 90km/h.... jag fattar inte hur de tänker, det är för ens egen säkerhet, det är ju bättre att se vad som är på väg mot en än att bli överraskad bakifrån. Långt ifrån alla som är så snälla som jag är som håller ut och saktar ner...
Köpte choklad.Mensvärk och chokladsug... Självklart sug efter choklad jag inte har hemma också