Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat på strykbrädan med duk/handduk över. Jag använder det när jag trimmar dvärgschnauzern.Stör mig på att jag klippt en liten hund och då satt framåtlutad. Jag har nu två hundar kvar men vet inte om jag orkar sitta framåtlutad mer
Jo, jag kan ställa dem på köksbordet men jag tycker det blir svårare. Men nu är alla klippta och fixadeDu har inget bord och ställa dem på?
Vi använder dotterns skötbord när vi klipper vår lhasa apso.
Hemester är ett fruktansvärt störande ord!Såg nu att ja fått reklam mail där de skrev om fina erbjudande till din "hemester"... va är de för fel att fortfarande kalla det semester? Det är inte så att vi är tvungna att stanna hemma (än) och ingen skillnad mot tidigare år då ja alltid är hemma på semestern.
Ja, sen stod det senare i mailet. ”För din semester på hemmaplan”. Suck, inget ord jag kommer använda mig av i alla fall.Hemester är ett fruktansvärt störande ord!
Du är inte fet och fulPMS-svullnad... det ger mig "jag är fet och ful" i mängd och triggar ätstörningen något fruktansvärt
Håller med @Snowball, lyssna på henne (?)!PMS-svullnad... det ger mig "jag är fet och ful" i mängd och triggar ätstörningen något fruktansvärt
Den svullnaden är inte alls rolig, tror att jag är i samma stadie också. Dålig konstruktion av människokroppen, man borde skriva en protestlistaPMS-svullnad... det ger mig "jag är fet och ful" i mängd och triggar ätstörningen något fruktansvärt
Vi har 30 grader på ovanvåningen... Ska bli kul att se hur det går att sova inatt... Sambon har redan paxat soffan där nere.