Jag: ”undra om jag måste använda spf om jag ska sitta på en båt i skärgården idag”. (...) ”nej det är nog lugnt!”
Har vi en Cuba-kris igen?
Edit: Det kanske var Jamaica... men Cuba-kris låter lite klatschigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag: ”undra om jag måste använda spf om jag ska sitta på en båt i skärgården idag”. (...) ”nej det är nog lugnt!”
Har vi en Cuba-kris igen?
Edit: Det kanske var Jamaica... men Cuba-kris låter lite klatschigare
Jag fattar inte ens vad den gör reklam för. Vad är Asllani-kontraktet liksom.Kias reklam med Asllani-kontraktet. Missförstå mig inte, tanken är jättebra men en sån kampanj borde komma från förbundet och inte från ett vinstdrivande företag som inte har ett dugg med idrott att göra. Hade svenska fotbollsförbundet gått ut med samma kampanj hade det känts betydligt mer relevant och vettigt.
Jag fattar inte ens vad den gör reklam för. Vad är Asllani-kontraktet liksom.
Jag fattar inte ens vad den gör reklam för. Vad är Asllani-kontraktet liksom.
Precis, men det blir så himla fel när ett vinstdrivande företag går ut med en sån kampanj. Det är ju framförallt ett sätt för Kia att sälja mer bilar, inte i huvudsak för att stävja ungdomsidrotten.Under våren 2020 presenterar Kia och Kosovare Asllani ett kontrakt som alla Sveriges föreningar och klubbar kan skriva under: Asllanikontraktet. Det har sin utgångspunkt i FN:s barnkonvention och syftar till att alla barn ska spela fotboll på lika villkor.
Det är nog online-evenemang?Stör mig på att jag inte kommer ihåg mitt gamla bukekonto - men mest stör jag mig på att folk hela tiden ska bjuda in mig till evenemang på Facebook. Känns som jag blir inbjuden till fler evenemang nu än förra året då vi INTE hade Corona??? Enligt dem verkar corona vara ett minne blott... blir så trött. Stannar hellre hemma med öl istället för att riskera sprida smittan vidare eller själv bli sjuk, suck!!!
Jag har en låda i botten av byrån som är dedikerad till detta. Där finns ett överkast samt två "finkuddar" som kan användas till att bädda sängen med i de instanser man får besök som kommer se sovrummet och man vill att det ska se civiliserat ut. All annan tid är sängen obäddad med täcket halvt på golvet typ och fingrejerna ligger inte och dräller på golvet. Kan varmt rekommendera den här teknikenUrgh 14 prydnadskuddar vem orkar med det? Tur man är modern å skippar sånt
Det är nog online-evenemang?
Du har inget bord och ställa dem på?Stör mig på att jag klippt en liten hund och då satt framåtlutad. Jag har nu två hundar kvar men vet inte om jag orkar sitta framåtlutad mer