Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ouff... Än värre är när man får höra att den är väldigt aggressiv. Hade en gubb*** som försökte ge mig en kurs här för ett par veckor sedan. Jag hade fel halsband för en så aggressiv hund. Hade jag bytt ut det mot kedjan han hade på sin hade min hund varit som hans. Det vet han för han har läst hundpsylologi. Det roliga är att hon blir värre med såna korkade lösningar, vilket jag gjorde klart för honom, men det blir hon minsann inte alls för det vet han.När folk säger till mig att jag får acceptera att min hund är en vakthund och det är deras jobb att skälla trots att hon skäller för att hon är osäker
Underbart med dessa experterOuff... Än värre är när man får höra att den är väldigt aggressiv. Hade en gubb*** som försökte ge mig en kurs här för ett par veckor sedan. Jag hade fel halsband för en så aggressiv hund. Hade jag bytt ut det mot kedjan han hade på sin hade min hund varit som hans. Det vet han för han har läst hundpsylologi. Det roliga är att hon blir värre med såna korkade lösningar, vilket jag gjorde klart för honom, men det blir hon minsann inte alls för det vet han.
Mhm. Man blir verkligen nöjd med jobbet man gjort för att hon inte ska hålla på så varje gång när man slås ner av gubbstruttar sådärUnderbart med dessa experter
VA? Varför har man det??Jag stör mig på att det existerar hotell med viktgräns
De dyra designermöblerna går tydligen sönder om en väger över 130 kg för då får bara ena skinkan plats på stolenVA? Varför har man det??
Helt sjukt!De dyra designermöblerna går tydligen sönder om en väger över 130 kg för då får bara ena skinkan plats på stolen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...E3eWfDdAjIVde2hSa1uqw8SwsEltNteL4wr9cHsWDbz6E
Nu vet jag inte vad som är dyrt för dig, men vi har ett stativ från biltema som kostar 300Jag stör mig på att det är så förbannat dyrt med stativ till hängmattor och att det inte går att hitta begagnade... Och på att jag måste ha en NU om jag ska kunna chilla på balkongen pga ont i röven av alla andra möbler
En granne renoverar badrummet, så just nu håller de på och bilar är det okej att gå och köpa lunch då för att få lite lugn?