R
Raderad medlem 68338
Ja. Boka en sista minuten och fly!
Överväger ditt förslag.. ska dock till Havanna/Kuba i februari. Tror du det finns en rimlig chans att överleva fram till dess?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Boka en sista minuten och fly!
Stör mig på att jag är så jävla trött och sliten... Sov till 13 men vaknade ändå som ett vrak typ.
Har även ont överallt och går runt och kisar med ögonen för att jag är så jävla trött.
Vad pågår?
Kan det ha ngt med att göra att det är typ bäcksvart ute och pissregn varje dag? Eller är jag typ döende i ngn mystisk sjukdom?
Jag känner mig likadan. Jobbar bara halvtid men sover hur mycket som helst och är knappt levande när jag klivit upp. Tror att det är för att det är så sjukt dåligt väder den här hösten/vintern. Mår direkt bättre när det blir lite sol.
Hade typ sammanbrott idag pga att jag inte kan hitta ett tyg som jag bestämt mig för att jag vill ha liksom.
NejÖverväger ditt förslag.. ska dock till Havanna/Kuba i februari. Tror du det finns en rimlig chans att överleva fram till dess?
Håller med @tanten . Nix.Överväger ditt förslag.. ska dock till Havanna/Kuba i februari. Tror du det finns en rimlig chans att överleva fram till dess?
Hhhhhh ursäkta men fuck flyget. Det ger så extremt stor klimatpåverkan jämför med allt annat vi som privatpersoner gör att jag verkligen inte skulle råda någon att ta en extra flygresa. @tornblomma För mig fungerar det att ta en lunchpromenad för att få dagsljus och att ta D-vitamin. Testa det först!Ja. Boka en sista minuten och fly!
Du har såklart 100% rätt! Lyssnade dock på en forskare och hennes råd. Då var det såklart lunchpromenad, ät rätt, rör dig osv. Men är det riktigt allvarligt, åk utomlands. För din egen mentala hälsas skull typ. Men det kanske går att ta tåget tillräckligt långt?Hhhhhh ursäkta men fuck flyget. Det ger så extremt stor klimatpåverkan jämför med allt annat vi som privatpersoner gör att jag verkligen inte skulle råda någon att ta en extra flygresa. @tornblomma För mig fungerar det att ta en lunchpromenad för att få dagsljus och att ta D-vitamin. Testa det först!
@TygerTyger , förresten, vad menar du med hhhhh?Du har såklart 100% rätt! Lyssnade dock på en forskare och hennes råd. Då var det såklart lunchpromenad, ät rätt, rör dig osv. Men är det riktigt allvarligt, åk utomlands. För din egen mentala hälsas skull typ. Men det kanske går att ta tåget tillräckligt långt?
Det skulle vara en lång utandning som jag gjorde på riktigt. Jag blir ganska trött på mig själv när jag skriver den typen av inlägg men tyckte inte att jag kunde låta bli.@TygerTyger , förresten, vad menar du med hhhhh?
Hhhhhh ursäkta men fuck flyget. Det ger så extremt stor klimatpåverkan jämför med allt annat vi som privatpersoner gör att jag verkligen inte skulle råda någon att ta en extra flygresa. @tornblomma För mig fungerar det att ta en lunchpromenad för att få dagsljus och att ta D-vitamin. Testa det först!
Jodå, vissa dagar har jag till och med fått direkt solljus i ansiktet men annars upplever jag att det räcker med just dagsljus, även om det är silat genom moln. Helst runt kl 11-12.Det är ju aldrig riktigt ljust ute? Det har regnat i typ 2 veckor nu dagligen...
Jag hade en väldigt ung kille på någon typ av lättare motorcykel eller ev moped bakom mig idag. Han körde så GRYMT nära bilen att han var osynlig i sidospeglarna. Det såg ut som om han låg typ 1,5 meter bakom bilen. HELT livsfarligt och så urbota DUMT..... Om jag bara hade behövt bromsa det MINSTA lilla.....Praktarslen i trafiken... Har ni hört den förr?