Krya på digMaginfluensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på digMaginfluensa
Ja, den är FRUKTANSVÄRT knepig.......Libressereklamen som hela tiden kommer upp i mitt flöde. Den gör mej illamående och jag vill aldrig mer äta persika
Jag vet att jag har sett den flera ggr. Jag vet att jag har stört mig på den flera ggr. Men min hjärna vägrar kännas vid den och har raderat videon ur mitt minne *pew*.Ja, den är FRUKTANSVÄRT knepig.......
Att jag råkade blippa företagskortet för ett privat köp. Var ute och handlade arbetskläder för företagets räkning och använde kortet på flera ställen. Gick sedan förbi en annan butik och fick syn på en dösnygg tröja som jag bara var tvungen att köpa till mig själv. Jag gick in i butiken, tog tröjan, gick till kassan och använde f-kortet utan att tänka mig för och kom på det först i bilen på väg därifrån.
Nu lär ekonomiavdelningen på huvudkontoret undra vem av våra manliga byggjobbare som ska bära en "Yellow Satin Top" i storlek 38.
Inte ens det. Den är mer saffransgul. Färgen kanske man hade haft överseende med men om jag ska få på den på någon av våra kraftiga byggjobbare får jag nog använda en hel burk vaselin.Är den varselgul?
På att jag hamnat i den klassiska "trött men för trött för att gå och lägga mig"-cirkeln.
Jag lyckades faktiskt ta mig upp typ 10 min efter att jag skrivit inlägget här, men det var under högljudda protester och med fysisk draghjälp från sambon!Jag körde den igår också... det gjorde att jag gick och la mig vid kl 1. Dvs just nu är jag egentligen inte vid liv, jag är som en zombie. Mycket störande.