...från ett testikelträd?Tror det är nån frukt men såg då inte trevlig ut å få upp som reklam när man snart ska äta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...från ett testikelträd?Tror det är nån frukt men såg då inte trevlig ut å få upp som reklam när man snart ska äta.
Du påminner mig om att ett av tre ord som min chef säger är "liksom". Jag måste snart be om att bli omplacerad.Å ja ba, å du ba. Ja ba, ja ba, ja ba...
Jag blir tokig! Utöka ditt ordförråd för tusan!
Men de har skrivit att det var skadestånd han skulle få, och att det var flickan som skulle betala.Stoppa pressarna! Jag hittade nu ett "förtydligande" i dagens tidning.
"I artikeln om att en man frikänns från sexuellt ofredande uppgavs att mannen hade begärt ersättning för resa och förlorad arbetsinkomst i den händelse han skulle frias från åtalet. Det är staten som står för den ersättningen, vilket inte framgick tydligt nog."
Det var nog fler som reagerat på artikeln för det är en grav underdrift att det inte framgick tydligt i originalartikeln, åtminstone i pappersversionen stod det absolut ingenting om resa och arbetsinkomst eller staten. Det enda som stod om skadeståndet var meningen jag citerade och den visade sig ju vara väldigt missvisande.
Vad bra! Då behöver jag inte störa mig på det längre.
På folk som skickar ett mejl och 15 minuter senare kommer fram och frågar om man läst deras mejl. Nej det har jag inte eftersom jag är upptagen och inte vill bli avbruten, och hade jag läst det så hade du rimligtvis fått ett svar!
Jag förstår om man dubbelkollar med någon när det gått ett par timmar eller om det är något brådskande, men inte när det är ett helt vanligt mejl som skickats för mindre än en halvtimme sedan...
Att min dator blir seg när jag har sju Word-dokument, två Excelark och typ 12 flikar öppna i webbläsaren samtidigt...
Ja herregud, jag blir tokig! Jag har en kollega som ALLTID gör sådär och det handlar oftast om betydligt kortare tid än 15 minuter. Ibland har mailet inte ens hunnit fram, utan det ploppar upp under tiden han står bredvid och frågar om jag läst hans mail.