Stör mig på 1) LOU och 2) dåliga förlorare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade bliviti sååå arg! Såpass att jag hellre hyrt dem ett hotellrum faktiskt.På att min svärmor är så jäääkla dålig på att kommunicera. Jag tycker jättemycket om henne på många sätt och vis, men är det något hon inte kan så är det att tala klarspråk och säga vad hon egentligen menar. Nu ikväll resulterade det i att hon plötsligt stod utanför dörren tillsammans med min sambos moster och hennes man, som är här på besök från Tyskland. De dök alltså upp helt unannounced mitt under en onsdagskväll när jag hade pyjamas på mig och det låg en massa tvätt i halva lägenheten.
Sambon har redan klargjort att det inte var okej och svärmor verkade inse det själv, men det stör mig ändå och ledde till en mycket märklig situation.
Håller med om detta! Framförallt när barnen är över 2 år tycker man att det verkligen är dags att sluta..Stör mig på folk som skriver att deras barn/häst/hund/blabla är tex 18 månader. 1,5 år är det ni menar. Gah. Huvudvärk.
Håller med om detta! Framförallt när barnen är över 2 år tycker man att det verkligen är dags att sluta..
Själv fyller jag snart 384 månader! grattis mig!!
Höst och i och med det en massa folk som ska raka sin hästar
Man klipper hästen med en klippmaskin!!!!!!
Nä alltså de kom bara förbi på besök för att "se hur ni har det i nya lägenheten", men varken vi eller den nya lägenheten var riktigt redo för besök just då! Och jag hatar när folk kommer förbi spontant sådär! Tror dock att vår awkwardness framgick för de var bara här i typ 10 minuter och är nu inbjudna att komma tillbaka på söndag eftermiddag. Tänkte skippa pyjamasen då.Jag hade bliviti sååå arg! Såpass att jag hellre hyrt dem ett hotellrum faktiskt.
32 om jag inte räknat fel, det vet man aldrigEller hur, har en på fb som nyss skrev hennes son var 36 månader som inspirerade till inlägget
Haha 384 månader. Orkar inte ens räkna på hur många år det blir
Själv är jag dryga 38 jordsnurr..32 om jag inte räknat fel, det vet man aldrig
På temat så är en annan grej jag stör mig på när folk svarar på ålder med årtal. Typ:
- Hur gammal är din faster då?
- Hon är född 62!
Liksom jag ville ha ett svar inte en matteuppgift
Har en teori om att folk faktiskt inte vet själva och inte orkar räkna ut.
På temat så är en annan grej jag stör mig på när folk svarar på ålder med årtal. Typ:
- Hur gammal är din faster då?
- Hon är född 62!
Liksom jag ville ha ett svar inte en matteuppgift
Har en teori om att folk faktiskt inte vet själva och inte orkar räkna ut.
Vad innebär "höstsemla"? Är det något annat än vanliga semlor? Min hjärna stör sig också på det där oavsett, men min kropp skriker "ÅH SEMLA! "...Visa bifogad fil 36462
Vet inte hur jag ska reagera. Provocerad eller nyfiken?
Visa bifogad fil 36462
Grädden har en annan färg än normalt tycker jag, vad e det för smak?Visa bifogad fil 36462
Nej. Det heter min 18-månaderS.Stör mig på folk som skriver att deras barn/häst/hund/blabla är tex 18 månader. 1,5 år är det ni menar. Gah. Huvudvärk.