Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TV4 nyhetsmorgon?SKRIKANDE tv-kockar! Alltså varför ??
TV4 nyhetsmorgon?
Det låter som om det är min lokala fb-grupp...Lokala Facebook gruppen, en person frågar om pappersåtervinningen i byn fortfarande är full. En svarar: Vet ej, men glasåtervinningen i "by 4 mil bort" är överfull och lite till. Jaha, och vad har det med saken att göra?! Fel ort, fel material Stör mig på folk som ska svara på allt även fast de inte ens har något vettigt att tillägga
Ja!!!Folk som, på bokens sida (på Bokus, Goodreads eller liknande), börjar sina recensioner med att berätta vad boken handlar om. Har jag kommit så långt att jag klickat in mig på boken och scrollat ner till omdömena lär jag vid det laget veta vad den handlar om, eftersom det väl ändå är det man brukar börja med att ta reda på. Jag vill veta vad du tyckte, inte läsa din egen summering om bokens handling!
Haha precis, man vill egentligen gå ur, men då kan man missa nåt viktigt när det väl kommer upp, så egentligen vill man inte gå urDet låter som om det är min lokala fb-grupp...
Stör mig på att jag inte går ur den, men är kvar för "plötsligt händer det" - en vettig information som jag inte vill missa
Gud vad skönt att det är någon annan som lagt märke till detta! Kände mig som världens surkärring där ett tag Och JA, det allra värsta är ju när de inte ens gör sig besväret att skriva en egen sammanfattning utan istället klistrar in vad som står på "bokens baksida"Ja!!!
Har sett recensioner på Adlibris där de börjar sin text med att kopiera in sammanfattningen adlibris har skrivit in om boken, det står ju liksom redan där? Sen kan flera recensioner vara så så man har liksom samma bokbeskrivning ord för ord typ 7 gånger som avslutas med någon enstaka mening typ "jättebra " helt stört.
Det blir liksom på något vis ännu jobbigare när det finns typ 20 recensioner och 6-7 st är som nämnt ovan, sen är resten typ "jätte bra bok!!" "usch vad dåligt" "kul bok" osv som inte säger NÅNTING, liksom motivera er.. har man tur finns det någon enstaka recension som faktiskt tillför något.Gud vad skönt att det är någon annan som lagt märke till detta! Kände mig som världens surkärring där ett tag Och JA, det allra värsta är ju när de inte ens gör sig besväret att skriva en egen sammanfattning utan istället klistrar in vad som står på "bokens baksida"