Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som står kvar vid "korghyllan" tills det är dags för dem att betala. Så personen bakom kan inte komma åt att lägga upp sina varor på bandet. Så jäkla irriterande!
Jag är student. Får typ 6000 i lön den här månaden. Överväger helt seriöst att köpa en myggdödare för närmare 10 000kr.Mygg.
Dyra jävlar.Jag är student. Får typ 6000 i lön den här månaden. Överväger helt seriöst att köpa en myggdödare för närmare 10 000kr.
Men får man myggbett som börjar klia om man råkar nudda dom typ fem dagar efter bett så kanske det är värt det? #hatamyggDyra jävlar.
Tack kära facebookvänner, klockan är bara halv elva och jag vet REDAN hur alla era ungar hästar hundar och katter ser ut i blomsterkrans!
Det här stör mig också! Vad handlar det om egentligen, är personen rädd för att uttrycka sina önskningar och behov och lägger ansvaret på andra att gissa sig till vad som menas? Och ibland kan personen dessutom bli sur för att man inte förstod hinten?Jag stör mig ofantligt mycket på människor som inte kan uttrycka det de själva vill utan lägger det på den andra. Några exempel:
"Om du behöver få hagen betad så kan jag ta dit mina kor."
När det egentligen handlar om att personen har brist på bete (och jag inte alls behöver få hagen betad).
"Vi avslutar nu, så ni hinner med tåget."
När personen själv vill sluta tidigare och det går tåg varje kvart för oss andra.