Peter Quinn i Homeland spelas av Rubert Friend. Jag hatade han i början av serien men senNu stör jag mig på hur nyfiken jag blev av detta! Vem är hen och vilken serie?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Peter Quinn i Homeland spelas av Rubert Friend. Jag hatade han i början av serien men senNu stör jag mig på hur nyfiken jag blev av detta! Vem är hen och vilken serie?!
Jag hörde nåt om att hon skulle bli mäktigast i världen. Varför kan man undra. Hon verkar ju inte så engagerad i t ex miljöfrågor. Hon verkar ju mest vilja konsumera ditten och datten.Stör mig på mig själv och hur irriterad jag är på Isabella Lövengrips sommarprat.
Ah! Ja han ser trevlig ut! Men har dålig koll på honom i serien då jag slutade kolla efter att Damien Lewis lämnade pga han får mig att vilja slicka på teven, så att sägaPeter Quinn i Homeland spelas av Rubert Friend. Jag hatade han i början av serien men sen
men han var väl med i bra många säsonger? Det känns som han inte gjorde annat än att försvinna och komma tillbakaAh! Ja han ser trevlig ut! Men har dålig koll på honom i serien då jag slutade kolla efter att Damien Lewis lämnade pga han får mig att vilja slicka på teven, så att säga
Tror han var med i tre eller fyra..men han var väl med i bra många säsonger? Det känns som han inte gjorde annat än att försvinna och komma tillbaka
Jag har också tagit sen semester i år (börjar 26/7) men försöker fokusera på hur skööönt det ska bli att ha mitt kvar när alla andra börjar gå tillbaka där i mitten/slutet av juli. Det var i alla fall väldigt trevligt förra året!Jag stör mig på mitt korkade beslut att ta sen semester i år igen. Värst är att jag var så himla nöjd över det för några veckor sedan och nu vill jag bara ge den versionen av mig en knytnäve i ansiktet för fyra veckor till känns helt olidligt!
Jag stör mig på mitt korkade beslut att ta sen semester i år igen. Värst är att jag var så himla nöjd över det för några veckor sedan och nu vill jag bara ge den versionen av mig en knytnäve i ansiktet för fyra veckor till känns helt olidligt!
Jag har också tagit sen semester i år (börjar 26/7) men försöker fokusera på hur skööönt det ska bli att ha mitt kvar när alla andra börjar gå tillbaka där i mitten/slutet av juli. Det var i alla fall väldigt trevligt förra året!
Alla mina chefer och kollegor (vi är inte så många, så det är inte så dramatiskt som det låter) är lediga v 27+28, men jag ser faktiskt lite fram emot att få sköta mig helt själv och kunna jobba från soffan, sängen eller trädgården om jag villExakt samma här. Stör mig nu men det kommer bli bra sen... Men det är fasiken svårt med motivationen när alla andra får mer och mer semesterfeeling
Alla mina chefer och kollegor (vi är inte så många, så det är inte så dramatiskt som det låter) är lediga v 27+28, men jag ser faktiskt lite fram emot att få sköta mig helt själv och kunna jobba från soffan, sängen eller trädgården om jag vill
Det låter skönt! Jag ser faktiskt också fram emot när vi bara är några få på plats och kan ha det lite lugnt och skönt
Mygg.
Att ett mail jag verkligen behöver har raderats och att jag nu inte har något "bevis" på det som sagts. Hur kan ett mail bara raderas så där poff? Jäkla mail! Hade ju det i inkorgen igår...
Det brukar hamna i mappen ”alla mail” eller papperskorg om en har gmail ock arkiverar/raderar @godisklubbaI Hotmail/Outlook kan man få upp raderade mail om det inte gått för lång tid. Kanske Gmail har något liknande?
Jag hoppas att Gmail har något liknande. För jag skulle verkligen behöva det där mailet nu.I Hotmail/Outlook kan man få upp raderade mail om det inte gått för lång tid. Kanske Gmail har något liknande?
När jag kollade i mobilen fanns det varken i "alla inkorgar", "papperskorgen" eller "arkiverat"Det brukar hamna i mappen ”alla mail” eller papperskorg om en har gmail ock arkiverar/raderar @godisklubba