Jag har läst deckarserien om Ruth Galloway, av Elly Griffiths.Nu blir jag ju nyfiken och måste fråga vad det är för böcker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har läst deckarserien om Ruth Galloway, av Elly Griffiths.Nu blir jag ju nyfiken och måste fråga vad det är för böcker?
Dressyren är dyrStör mig på att det är så dyrt att tävla islandshäst, vanlig lokal tävling Fast det kanske är dyrt att tävla dressyr och hoppning också? Har ingen koll inser jag.
Dressyren är dyr
Ca 250 för en lokal Lätt C. Kan kanske variera något men inte så mycketVad kostar en start?
Ca 250 för en lokal Lätt C. Kan kanske variera något men inte så mycket
Ja den var ju verkligen jättecool skulle knappt våga sitta på denNär man efterfrågar en liten, cool och snygg soffa och beskriver sin lägenhet och butiken föreslår denna:
Visa bifogad fil 29153
Blir faktiskt provocerad..
Jag tvättade min vinterjacka när det var så soligt och varmt. Sen glömde jag ta in när den torkat. Så nu hänger den på strecket full i snö. Praktiskt när jag behöver den...Vädret. Faktiskt. Brukar inte göra det, men hallå snö och nordanvinterkyla i maj ?! Blä.
Det är meningen att du ska rita upp en egen kalender på tavlan och hänga den på väggen = väggkalenderStör mig på att jag haft svårt att hitta en sån väggkalender som jag vill ha, hittade en på nätbutik och beställde. Paketet kom idag. Reagerade på att paketet var mycket större än förväntat, och i lådan ligger en griffeltavla med färgkritor! Kontrollerade min orderbekräftelse så att jag inte gjort fel, men den var som den skulle.
Ingen retursedel i lådan heller
Det är meningen att du ska rita upp en egen kalender på tavlan och hänga den på väggen = väggkalender
På temat grammatik/stavning osv.. folk som "förstärker" fel ord på lappar och liknande.
Exempel:
"Man får INTE kasta plast i komposten!"
Blir istället typ:
"Man får inte KASTA plast i komposten!"
Har jättesvårt att förstå hur den här typen av fel uppstår för jag tänker att man hör väl i huvudet vilket ord man sätter tryck på? Största anledningen till att jag stör mig är för att när man läser det så läser man ju fel.
Eller "igentlegen""Egengkligen"
Wtf liksom